Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ombouw R100 RT '80 naar Café-racer
Weet iemand hoe die rubberen ringen heten waarmee de carburateurs op de cilinder bevestigd zijn? Die van mij zijn uitgedroogd en wil ze vervangen. Of heeft iemand ze toevallig liggen in goede staat?
Reply
13654 aanzuigrubber cil./ carb. alle 32mm 13 72 1 254 654
13392 aanzuigrubber cil./ carb. 40mm 13 72 1 264 392

Gevonden!

Jammer genoeg weet ik nou niet uit mijn hoofd of ik 32 of 40mm nodig heb voor mijn r100rs.. jammer anders had ik gelijk kunnen bestellen. Ff checken dus!
Reply
.
Reply
Meten is weten.
Reply
40mm
Reply
Hoi Mischa,

een r100rs van modeljaar 1980 hoort inderdaad 40 mm carbs te hebben.

Je hebt goed de smaak te pakken zeg!

Groetjes, Kees.
Reply
Idd Kees de vaart zit er aardig in! Maar ja ik heb er de laatste tijd dan ook de ruimte, tools, tijd en geld voor! Misschien leuk om binnenkort eens af te spreken kunnen we elkaar inspireren! En dan kan ik nog een beetje van je leren want het lijkt allemaal heel stoer wat ik doe maar ik ben qua sleutelen echt nog een groentje!
Reply
Vandaag weer bezig geweest met noodzakelijk kwaad. .. een spatbordje gemaakt. Weet nog niet of het een blijvertje is maar was leuk om te maken en voldoet for now. Meningen zijn van harte welkom
Reply
Uit estetisch oogpunt:met een leuke sportzit moet dit een aantrekkelijke combi kunnen vormen.

Gezien de lengte van het spatbord moet de onderkant seat het vuile werk gaan doen?
De practicus in mij heeft visioenen van laaaaange regenritten....

Maar: je bent bezig te ontwerpen, gewoon doorgaan op de ingeslagen weg, practisch aanpassen kan altijd nog.

Met vriendelijke groet,

PeterH
Reply
Van het weekend alleen ff een klein klusje gedaan, de oude aanzuigrubbers carb/cil vervangen voor nieuwe. En zoals de foto's laten zien was dat geen overbodige luxe!
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)