Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ombouw R100 RT '80 naar Café-racer
Met de marktwaarde is het goedgekomen. Heb veel geïnvesteerd maar biedingen en taxatiewaarde liggen hoger dan dit bedrag. (Uren niet meegerekend!)
Do the ton is gelukt ;-) 173km/h volgens gps speedo (dus échte kilometers)
Reply
Een beetje vaag Mischa, dat de taxatiewaarde hoger ligt verbaast me niet, dat is normaal denk ik. Je advertentie op Marktplaats heb ik destijds gezien, de vraagprijs was in mijn ogen astronomisch hoog en biedingen heb ik op je advertentie niet gezien destijds. Als je niet concreet wilt worden, snap ik dat best. Ik was alleen benieuwd.

Groeten, Ton
Reply
Hoogste biedingen (3 serieuze in totaal) iets meer dan €1500,- boven het geïnvesteerde bedrag en ongeveer gelijk aan de taxatiewaarde.
De vraagprijs was zo astronomisch omdat ik moeilijk kan zeggen dattie niet te koop is als iemand de vraagprijs zou bieden. Ik wil hem namelijk niet kwijt! ;-)

Zo duidelijk genoeg?
Als je interesse hebt kan je natuurlijk ook gewoon een bod doen Ton ;-)
Reply
Het blijft vaag en 't is zeker niet mijn smaak, een bod zit er niet in dus :-)

Reply
Hallo Micha,

Ik heb vandaag deze post van de eerste tot de laatste reactie gelezen, heel gaaf project! Ik ben verbaasd over de totale duur! 4 Maanden, 150 uur en toch heel grondig. Tof! Ben benieuwd hoe lang ik bezig ga zijn met mijn project.
Reply
Dank je Niels voor het compliment! Kunnen wij jouw project hier ook ergens bewonderen?
Reply
Gisteren de kuip gemonteerd, gele vlak hangt er nog los aan, alvast een foto voor de look.
Reply
Ziet er goed uit Rudy! Maar betekent dit dat je geen koplamp meer kunt voeren?
Reply
Kan juist wel met licht aan rijden, was ook de bedoeling, schijnt door het gaas heen, maar in principe rijd ik niet in het donker, mij te link.
Vandaar deze oplossing, MV Agusta reed hier in het verleden ook mee( voor de oliekoeler|). Kan dus op de weg en evt met Classic demo mee doen.
Reply
O.K. ik snap het!
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)