01-15-2014, 06:17 AM
Hallo Mischa,
waarom heb je die voorvorkpoten ook niet laten coaten?
Vriendelijke groet
Hans
waarom heb je die voorvorkpoten ook niet laten coaten?
Vriendelijke groet
Hans
Ombouw R100 RT '80 naar Café-racer
|
01-15-2014, 06:17 AM
Hallo Mischa,
waarom heb je die voorvorkpoten ook niet laten coaten? Vriendelijke groet Hans
01-15-2014, 07:40 AM
Bedankt Mischa voor je antwoord, was eigenlijk van plan zelf eentje te bouwen van hout en een plexiglas ruitje, maar hij moet dus 100% dicht zijn in ieder geval :-) , ik ga het me eens bekijken hoe en wat dan. Ik zal nog wat laten horen rond die tijd. groeten
01-15-2014, 09:40 AM
@Hansvermeer, Ivm messing busjes kunnen de voorvorkpoten niet worden gecoat.
@RoyUmmels, ik dacht er ook makkelijk over en heb mijn straalkast niet extra afgekit (ongeduldigheid icm enthousiastme) ik kan je vertellen dat ik binnen afzienbare tijd stoflongen en een compleet witte schuur had! Kijk even op www.powerplustools.nl
01-15-2014, 11:24 AM
Thanks Mischa, deze website had ik inderdaad al gevonden. Ben nu aan het twisten of ik de vorkpoten en de wielnaven niet beter kan laten doen in plaats van een hele kast aan te schaffen....
01-15-2014, 02:24 PM
Dat was ook mijn afweging maar ik heb uiteindelijk alle onderdelen die te stralen waren ook daadwerkelijk gestraald. Daarbij sleutelen wij met een aantal vrienden aan motoren dus ik had direct al wat 'klantjes' ;-)
01-16-2014, 03:27 AM
Ben ook wel gecharmeerd van zwart, heb het meeste in scheurlak, voorbeeld:
01-16-2014, 05:26 AM
Ziet er fraai uit Rudy en het blijft waarschijnlijk ook langer mooi dan blank gestraald alu
01-18-2014, 02:29 PM
Vandaag voor de zoveelste keer de voorvorkpoten in de satin-black gezet (nieuwe spuitbus, ander merk) lijkt de glansgraad veel hoger... Grrrr!! Volgende week maar even afwachten wat de glansgraad van de gecoate onderdelen zal zijn.
Ook gelijk de startmotor deksel in de hittebestendige matzwarte lak, morgen de letters nog even aluminium Dremmelen!
01-18-2014, 02:34 PM
Wederom excuus voor de gedraaide foto! Ik begrijp echt niet waarom hij dat doet?
01-18-2014, 03:25 PM
>>> glansgraad veel hoger... Grrrr!! <<<
Ik gebruik de de satin/mat Black van Motip >>>Ook gelijk de startmotor deksel in de hittebestendige matzwarte lak, morgen de letters nog even aluminium Dremmelen! <<< Mischa, schuurblokje maken (blokje hout met schuurpapier), kun je het mooi vlak houden. |
« Next Oldest | Next Newest »
|