Zo, frame ontvet en afgespoten. Klaar voor de poedercoater. Kan niet wachten tot het klaar is, ben zo benieuwd how it looks when coated!
Gerritsen Coating, of een andere die bekend is met motoren/tweewielers? Kleur zwart?
Weet zeker dat het mooi wordt. Heb hier 1,5 jaar geleden een kompleet R100RS frame laten doen, super. Denk aan het zelf afdoppen van die delen waar je geen coating wilt hebben, anders moet je de coating later verwijderen ( o.a. inw.draad achterbrug, ophanging uitlaten en bobines en balhoofd als je de oude lagers er al uit hebt).
Doet hij dat coaten zelf?.
Of is dit alleen stralen?
Coaten doet een vriendje van hem maar heb een beetje ruilhandel met hem gedaan. Kofferset en zadelombouw voor volledige poedercoat beurt. Vond ik een goeie deal!
Voor diegene die nogeens zijn motor wil laten spuiten incl biezen, this is the place to be!
Blok en bak eindelijk opgehaald (beetje druk gehad de laatste tijd).Volgende week woensdag beginnen met opbouwen!
1ste : heb je zelf ook (meer) ervaringen met deze spuiter?
Worden hier voor jouw nog meer delen gespoten?
2e : Ik hoor je hier denken; kan haast niet wachten!!!!!
Blok en bak mooi schoon!
1ste: ik heb zelf geen ervaring met Theo als spuiter maar wat hij mij heeft laten zien en de 10-tallen R90's die hij ontvangt voor de jaarlijkse meeting (bijna allemaal door hem gespoten) lijken in ieder geval voor hem te spreken. Als je met hem praat en de gerestaureerde BMW's ziet... ik was overtuigd!
2e: ik sta te stuiteren!!! ;-)
Micha,
De kwaliteit van het werk van Theo Terwel is zonder twijfel van zeer hoog niveau. Ook bij onze oosterburen staat hij zeer goed bekend. Je gaat hier geen spijt van krijgen!
Groeten, Ton