Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
uitlaat R1100s
Ben onlangs in het bezit gekomen van een extra uitlaat voor mijn R1100s,nu wil ik deze aanpassen (leeghalen)voor een beetje meer - mooier geluid, wie heeft hier ervaring mee of kan mij hierover wat meer vertellen.
Reply
Ik weet niet specifiek hoe het bij die uitlaat zit. Maar de keren dat ik het heb gedaan..
Open slijpen, inhoud verwijderen of vervangen en dan weer netjes dichtlassen.
Veel meer valt er niet over te zeggen. En als je er echt iets moois van wilt maken, zou je nog de binnen diameter kunnen vergroten.
Reply
Patrick bedankt voor je reactie. maar deze uitlaat heeft twee dempers, een onder de versnellingsbak en een eind demper, om nu zo min mogelijk (las) werk te krijgen en toch een goed resultaat, had ik toch graag wat meer info, zelf dacht ik aan de midden demper.
Reply
Casey,

die tussendemper kan er tussenuit, hier hebt je een vervangstuk voor die je er zo tussen kan zetten.

Richard
Reply
Die onder je versnellingsbak kan je vervangen door een H-stuk. Wordt je geluid een stuk donkerder.
Reply
het is y stuk onder de versnbak is mij bekend, maar kost ook 250-260 euro, en omdat ik deze uitlaat toch heb wil ik het zo doen
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)