Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
zijspan stuurdemper
ik krijg geen foto er op.
Reply
outlow,

er zijn verschillende sub-frames. Een foto erbij is iets makkelijker.
De oude sub-frames zitten alleen bij de blokbouten vast en bij de duo voetsteun.

Richard
Reply
Richard
ik heb zo een oud sub-frame.krijg geen foto geplaatst.(zijn te groot)
zit vast aan de blokbouten en aan de duo steun.
is dit wel stevig genoeg voor een monolever-frame?
ik wil der een uralbak aan hangen,vandaar.

Reply
Mono lever, is dat een achterbrug aan 1 kant? met een extra knikpunt voor de haakse overbrenging.

Het frame is hetzelfde, dat is geen probleem, maar de achterbrug met achterwiel. Er zijn zat BMW die zo rond rijden dus het zal wel goed gaan.

Richard
Reply
monolever heeft geen extra knikpunt. dat heet paralever.
Lei.
Reply
Ik rijd zelf met een subframe met Dnepr bak aan een BMW R100Rt mono. Het oude model subframe zou ik niet gebruiken maar dat heeft niets te maken met de mono of niet. Ik vind wat extra stijfheid wel fijn. Mijn subfame is een peichert en loopt van de voorste blokbout tot de omhoogbuigende kant van het frame door. daar gaat het subframe ook omhoog en bout vast aan de staande framebuis. Let op, dit frame is anders dan een oud stereodemperframe. Het bovenste punt is niet te gebruiken normaal omdat daar de monodemper zijn afsteunpunt heeft.

Het subframe zit achter de v-bak, bovenaan het frame en voor bij het bovenste schoorpunt afgesteund op de andere framebuis om de last te spreiden. Met dat frame gaat het prima.

Benno

Plaatjes in :

http://www.mijnalbum.nl/Album=FBIYFAPA

Reply
inderdaad dat is heel mooi gedaan Benno. ziet er goed uit. eens kijken of ik dat zo voor elkaar kan krijgen.
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)