09-22-2012, 06:27 PM
Bep van Malde R75/7 ('77)
APK motor
|
09-22-2012, 06:27 PM
Bep van Malde R75/7 ('77)
09-23-2012, 02:44 AM
Ze vinden van alles uit om maar aan het geld te komen .
Dit om vooral hun eigen riante inkomen in stand te houden. Het heeft totaal niets met veiligheid voor de motorrijder te maken. Wat zal het volgende onnozele ding weer zijn????????
09-24-2012, 06:56 AM
Ik was erbij, weinig oude 2 kleps boxers gezien. Stuk of 4.
Was met de R75, was een mooie dag!
09-26-2012, 04:53 AM
Ook ik was van de partij. Leuke dag en veel motoren gezien. Ben vanuit Groningen richting Brussel gereden. Daarna rondje gemaakt via leuven, luik en duitsland richting nieuweschans en dan Nederland in. 880 km gedraaid die dag. Bmw draaide probleemloos. Ook dat mag een gezegd worden. Ik kom alleen maar problemen tegen op dit forum hahaha. Ik rij een r100r uit 95. Een roadster. Geweldige tweeklep boxer. Ben er reuze tevreden mee. Alleen erg jammer dat de reden van deze rit ging om een totaal zinloze bemoeienis van Brussel om ons op kosten te jagen.
Michel
09-26-2012, 04:57 AM
Quote:Ook ik was van de partij. Leuke dag en veel motoren gezien. Ben vanuit Groningen richting Brussel gereden. Daarna rondje gemaakt via leuven, luik en duitsland richting nieuweschans en dan Nederland in. 880 km gedraaid die dag. Bmw draaide proleemloos. Ook dat mag een gezegd worden. Ik kom alleen maar problemen tegen op dit forum hahaha. Ik rij een r100r uit 95. Een roadster. Geweldige tweeklep boxer. Ben er reuze tevreden mee. Alleen erg jammer dat de reden van deze rit ging om een totaal zinloze bemoeienis van Brussel om ons op kosten te jagen.
09-26-2012, 08:07 AM
Als de apk met veiligheid had te maken voor de motor rijder.........waarom dragen auto's dan voortaan ook dimlicht....nu val ik een stuk minder op.
Waarom zijn de vangrails niet tot op de bodem dicht........... zijn bij een schuiver toch de scheermessen voor de motor rijder....... En wat dacht je van alle keurmeesters, apperatuur etc...... een aanschafwaarde/investering waar meniggeen niet op zit te wachten......... Europese richtlijnen....raar dat ieder europees land toch zijn eigen regels heeft ;-)
09-26-2012, 11:29 AM
Statistisch gezien schijnt het dat in Nederland 0,01 % van de motor ongevallen door technische mankementen wordt veroorzaakt.
In het buitenland zoals Duitsland, waar wel een verplichte motorkeuring bestaat is dit niet minder. Waarmee gezegd wil worden dat deze keuring geen enkele bijdrage aan het verminderen van ongevallen levert en enkel en alleen dient om de motorrijder op kosten te jagen!
09-26-2012, 11:40 AM
Nee, om duurbetaalde ambtenaren in Brussel aan het werk te houden en ze daarom te stimuleren om nutteloze wet- en regelgeving uit te braken.
Ik heb begrepen dat die club ondanks de economische malaise toch een inflatie-overcorrectie op hun salaris gekregen heeft, hoezo broekriem aanhalen? Bah! Met vriendelijke groet, PeterH
09-26-2012, 01:00 PM
09-26-2012, 03:31 PM
Een gebruikelijke tactiek: huur een instantie in die er alle belang bij heeft dat hun onderzoeksresultaten passen bij de wensen van de opdrachtgever.
Met wetenschap heeft dat hoegenaamd niets van doen, er zijn academici om minder uit hun functie gezet. En dan nog, als ik een beetje doorrijd verslijt ik twee achterbanden per jaar-dus twee APK,s? En een APKtje voor elke rit om mijn bandenspanning te laten controleren? Ik heb natuurlijk ook een stuk eigen verantwoordelijkheid met betrekking tot mijn veiligheid,maar die wordt me door eerder genoemde belangenclubjes feitelijk ontnomen. Nogmaals: BAH! Met vriendelijke groet, PeterH |
« Next Oldest | Next Newest »
|