09-10-2012, 09:19 PM
na 30 jaar in een schuur te hebben gestaan ga ik de R69 weer nieuw leven in blazen hij was van mijn vader die er ooit aan was begonnen om hem op te knappen maar hij is nooit afgekomen, het blok was al klaar inclusief nieuwe klepgeleiders en zuigers maar de fiets zelf ziet er niet meer zo nettjes uit, ik heb gelukkig wel allen onderdelen dus ik kan mij uitleven ik hoop van het voorjaar mijn eerste proefrit te maken
even een vraag aan jullie , het blok heeft zeker 25 jaar niet gelopen maar is schoon weg gezet met olie in het carter, ik heb de carterpan en het distributie deksel eraf gehaald alles is schoon ,kan ik hem nu weer in elkaarzettten en gaan rijden of moet de krukas er toch uit om de olie gaatjes te controleren ? als iemand ervaring heeft hoor ik het graag !
even een vraag aan jullie , het blok heeft zeker 25 jaar niet gelopen maar is schoon weg gezet met olie in het carter, ik heb de carterpan en het distributie deksel eraf gehaald alles is schoon ,kan ik hem nu weer in elkaarzettten en gaan rijden of moet de krukas er toch uit om de olie gaatjes te controleren ? als iemand ervaring heeft hoor ik het graag !