09-12-2012, 03:49 PM
Eerlijk gezegd , ik zag de foto waar de kop van de zuiger uitsteekt . Ik dacht al ,,, zulke hoge zuigers '''' . En dit verklaard ook de aansluiting voor een toerenteller in het voordeksel . Dus het is nu nog maar de vraag wat pa nog heeft veranderd , nokkenas en koppen aanpassen !! Ik ken dat zandvoort gebeuren nog wel Standaardraces met daarin ook een sportklasse . Ik heb mn eigen daar ook wel eens uitgeleeft 1966 met een R50 , ja je was jong en gaan met die banaan !! Ik moest tussen de Adlers - Horex - en een berg engels spul rijden .Zelfs nog een Velocette zat ertussen !!Onvergetelijke momenten waren ,, Herbert Spahn '' zien rijden met zn R50S . Kees Bouwmeester,, Jan Keesen noem maar op !! Willem het wordt een echte puzzel denk ik . Als je hem weer tam wil krijgen of maken zou ik de specificaties van een R69 hanteren ! 7.50 : 1 compressie Deze lopen het mooist !! Kwestie van andere zuigers ,, koppen laten opmeten t.o.v. r69 koppen . En hopen dat de nokkenas de orginele nog is . Als er dan ook nog een stel Bing's van 26mm daar liggen , is het wel te doen. Gr Cees.