08-29-2012, 09:47 AM
update:
motor getest en tot aan het rode gebied van de toerenteller( ongeveer 165km/h :-) het zat dus toch in de stand van de vlotters.
bedankt allen, maar Cees jij had het ook over een rammel bij stationair draaien ivm een versleten nokkenasketting, ik hoor wel mijn kleppen maar die rammelen harder als ik gas terug geef, heeft dit er ook mee te maken ?
ik ben er ook achter dat als je toeren langzaam terug zakken naar stationair dit veroorzaakt wordt door een rijke afstelling van de benzine/lucht schroef, iets armer zetten en hij zakt sneller terug in toeren.
Gr Tom
motor getest en tot aan het rode gebied van de toerenteller( ongeveer 165km/h :-) het zat dus toch in de stand van de vlotters.
bedankt allen, maar Cees jij had het ook over een rammel bij stationair draaien ivm een versleten nokkenasketting, ik hoor wel mijn kleppen maar die rammelen harder als ik gas terug geef, heeft dit er ook mee te maken ?
ik ben er ook achter dat als je toeren langzaam terug zakken naar stationair dit veroorzaakt wordt door een rijke afstelling van de benzine/lucht schroef, iets armer zetten en hij zakt sneller terug in toeren.
Gr Tom