Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
instrumentendrager
#11
Het gaat niet om het contactslot, dat had je al verteld.
Het gaat om de schakelaar voor de alarmverlichting.

MVGR Gert
Reply
#12
Ok, dat had ik niet begrepen. Ikzelf had daar maar twee dummy's zitten en kon die er gewoon uitwippen. Ik zou als ik jou was proberen de schakelaars eerst naar boven eruit te wippen om dan te proberen ze zijdelings het gat in te drukken. maar ik weet niet hoe groot de schakelaars zijn of dat wel wil. Het makkelijkst is dan denk ik toch even de tank eraf halen en kijken waar die draden naartoe gaan en of er een connector is gemaakt. Anders word het gewoon denk ik los solderen en natuurlijk noteren welke draden waar zaten.
Groet Michel.
Reply
#13
De schakelaar gaat er makkelijk uit, er zitten 2 draden aan de onderkant
op een plaatje gesoldeerd, ik weet nu niet of ik die plaatjes uit de schakelaar kan trekken
ik heb het al geprobeerd met een tangetje, maar ze zitten in ieder geval behoorlijk vast.

MVGR Gert
Reply
#14
ik zou dat niet doen. de kans dat je de boel kapot maat is groot. Als je krimpkous hebt en een soldeerapperaat ben je snel klaar en wel zo veilig. Niets forceren. die schakelaars zijn niet echt makkelijk om weer te repareren en de kans dat deze uit elkaar valt met de veertjes ect is groot.
Reply
#15
Doorknippen en opnieuw solderen is inderdaad waarschijnlijk de makkelijkste
oplossing. Misschien dat ik morgen de tank er nog even afhaal om te kijken
hoe de draden daar vastzitten.

Bedankt groeten Gert
Reply
#16
Vandaag de tank er afgehaald, daar zat een platte stekker die kon ik dus gewoon loshalen
zodat solderen niet nodig was. Alles zit er weer op, is dus inderdaad goed zelf te doen.

MVGR Gert
Reply
#17
Kijk eens aan. Dat is dan weer mooi gelukt. Zo leer je je motor beetje bij beetje beter kennen. Veel plezier verder met de motor en vele rijkilometers.

Michel
Reply
#18
Zo is het, nog bedankt voor de hulp.

MVGR Gert
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)