Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tanktas BMW R100RT 1979
Zit me af te vragen of BMW ooit tanktassen heeft verkocht voor de R100RT (1979).
De originele tanktas van de verkochte K75 heb ik nog en deze kan misschien middels aanpassingen aan de riemen passend worden gemaakt voor de R100, maar mocht dat niet lukken dan moet ik op zoek. Wellicht heeft iemand nog een tip m.b.t. een goede tanktas die de tank niet beschadigt. Een goed kaartenvak vind ik belangrijk. B.v.d. voor de reacties.
Er is een BMW-tanktas verkrijgbaar die speciaal voor de /7-serie is gemaakt. O.a. te koop bij de Hobbyist.
Bij de Lidl worden regelmatig tanktassen aangeboden met goede magneten, die in ieder geval bij mij, de tank niet beschadigen. Verder is het onderste stuk eraf te ritsen en dat is dan een platte kaartentas.
Bedankt voor de tips tot dusver!
Middag, kwam je post tegen. Heb er hier nog 1 liggen die van een r100 rt afkomt. Klassieker, in zeer goede staat. Is ruim dertig jaar geleden bij de motor gekocht, maar je ziet het er niet aan af. Ik gebruik hem niet ivm nieuw geplaatste tank. Bij interesse kan ik je evt foto's mailen.

Ps.: ik hoef er ook geen 'hobbyist-prijs' voor........
Dag Dennis,
Bedankt voor je aanbod; is de tas incl. de grondplaat? Die heb ik namelijk ook niet. Zo ja, dan mag je wel een paar foto's sturen naar m'n mailadres: wierdemens@hotmail.nl.
Alvast mijn vriendelijke dank.
1

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)