01-15-2019, 08:03 PM
Goedenavond mederijders,
Sinds vandaag mij weer actief gemaakt op dit forum. Ik ben Gert, 47 jaar, en woon in de mooie Hoeksche Waard.
Mijn eerste motor en ook nog mijn huidige, is een rode k75 uit 1991 met inmiddels 210.000 km.
Niet de mooiste maar rijdt bijna iedere dag, zomer en winter, en blijft gaan.
Uiteraard de nodige onderdelen in de loop der jaren bij De Hobbyist besteld.
Nu kom ik toch ook op een vraag: er moet het eea aan de motor worden gecontroleerd en afgesteld.
Start lastig en een kleine ratel ( distributie of dempingsblokjen dynamo, alles kan)
Je zou denken koop toch een andere maar ja, hij hoeft voor mij niet weg, ik weet wat ik er aan heb.
Graag zou ik een bmw technisch oog er naar laten kijken om een goede beslissing te nemen.
Is er lezer die wat kan checken etc.
Ik wil best wat geld in onderdelen steken maar weet ik niet waar ik moet beginnen om de K weer lekjer te laten rijden.
Vriendelijk bedankt,
Gert
Sinds vandaag mij weer actief gemaakt op dit forum. Ik ben Gert, 47 jaar, en woon in de mooie Hoeksche Waard.
Mijn eerste motor en ook nog mijn huidige, is een rode k75 uit 1991 met inmiddels 210.000 km.
Niet de mooiste maar rijdt bijna iedere dag, zomer en winter, en blijft gaan.
Uiteraard de nodige onderdelen in de loop der jaren bij De Hobbyist besteld.
Nu kom ik toch ook op een vraag: er moet het eea aan de motor worden gecontroleerd en afgesteld.
Start lastig en een kleine ratel ( distributie of dempingsblokjen dynamo, alles kan)
Je zou denken koop toch een andere maar ja, hij hoeft voor mij niet weg, ik weet wat ik er aan heb.
Graag zou ik een bmw technisch oog er naar laten kijken om een goede beslissing te nemen.
Is er lezer die wat kan checken etc.
Ik wil best wat geld in onderdelen steken maar weet ik niet waar ik moet beginnen om de K weer lekjer te laten rijden.
Vriendelijk bedankt,
Gert