Hallo Allemaal , Rij zelf al een paar jaar R1200GS en ik heb zins gisteren er een oude R75/6 bij gekocht voor de Hobby , hij heeft al 5 jr niet meer gelopen maar ziet er nog super uit voor zn leeftijd
Groetjes
Ed
Hoi, sinds paar weken trotse bezitter van een R1200C. bwj 1999. Ben nog op zoek naar een comfortzadel bijrijder, mag gescheurd of beschadigd zijn.
Groeten,
Geert
comfortzadel al gevonden in usa.
Aangenaam,
Ik ben Renze, in het bezit van een bmw r 80/7 rt '78. Dit is mijn eerste motor sleutel ervaring, en tot nu toe erg leuk. volledig gestript, en nu het frame/voorvork/tank/zadel/pedalen/enz... kortom alles aan het veranderen. heb een paar vraagjes, dus hoop hier antwoord te krijgen.
Welkom Renze,
Maak een topic aan en stel hierin je vraagjes.Voor ons natuurlijk liefst met foto's.
Welkom...
Renze graag enkele foto,s van je motor.
Je vragen zullen zeer zeker beantwoord worden .
Dag BMW-genoten,
Ik heb vorig jaar mijn eerste BMW aangeschaft, een R100RS van 1982, zonder kuip en met flink wat gebruikssporen.
Deze ben ik nu aan het aanpassen/opknappen en reviseren waar nodig.
De winter was te kort hiervoor is gebleken, dus maar een veel jongere (1995) R1100R erbij gekocht, kan ik alvast weer rijden.
Groeten, Wim.
hallo ik ben bert en sinds kort de trotse eigenaar van een bmw r 850 r van 1999 en nog wat zoekende naar kleine updates en vragen :-)
Hallo allemaal,
Ik ben Gerben en ik heb een nieuw project! Een BMW R75 in erg veel losse onderdelen en ik probeer er weer een geheel van te maken. Ik heb een goede hulp, maar heb nog wel wat onderdelen nodig, vandaar dat ik me ook aanmeld op dit forum!
Wellicht kom ik jullie ooit tegen op de weg! Want dat is mijn doel!
Groet!
hallo allen
ben ronny en ook nieuw op dit forum.
heb me aan gemeld omdat ik bezig ben met m'n r65gs, en denk dat ik soms wel wat
hulp kan gebruiken.
ben ook nog steeds opzoek naar een wph speciaal voor de r65gs.
gr ronny