Threads: 2
Helaas hebben we bij de registratie van nieuwe forumbezoekers, toch een "Security Check" moeten invoeren.
Dat wil zeggen dat letters uit een afbeelding moeten worden overgetypt, gelukkig eenmalig.
Hopelijk is ons forum daarmee snel weer spam-vrij.
Philip Mulkens
Hallo vrienden, ik ben nieuw in deze forum, ik ben in het bezit van een K75 S bwj 88, woon in Belgie en kan alle nuttige info gebruiken, als er iemand mij een schema kan bezorgen hoe ik led lampen voor en achter kan bij zetten altijd welkom
alvast bedankt Luc,
Krijg een foutje niet weggewerkt, dan maar zo, Sorry.
Hoi BMW vrienden. Ik ben een fervente BMW liefhebber en heb 4 modellen.
R 1200 RT R 100 RS R 90 S R 80 ST.
De R90 S ben ik aan het opbouwen naa een gedeeltelijke revisie.
Helaas vaalt het electrische gedeelte tegen en kom veel problemen tegen,helaas.
De R 90 S heb ik als bouwpakket gekocht en ben op zoek naar het schema van de Boyer onsteking om aansluiten.
Even mezelf voorstellen, hallo mijn naam is patrick woonachtig aan de belgische kust. Ik heb onlangs een bmw R60/5 gekocht van 73.
Ben na aankoop van de motor van de Kempen naar huis gereden en de motor reed bijzonder lekker (vroeger Harley rijder).
Ik heb de motor nu volledig uit elkaar gehaald voor een komplete restauratie (frame word volgende maand gepoederlakt)
Mijn vraag is nu ik heb een framenr voorraan rechts op het balhoofd staan, maar moet er normaal ook een indentificatieplaat vooraan op het balhoofd zitten origineel van bmw?
En zo ja weet iemand hoe ik dit eventueel terug zou kunnen aanvragen ?
Het nummer die nu in mijn frame staat klopt met de papieren van 73 en de motor is 2 jaar terug ingevoerd uit nederland met de originele papieren van het jaar 73.
Beste mede gebruikers van t hobbyist forum ik ben vrijwel zojuist geregistreerd met de bedoeling de juiste mensen te zien bereiken. Dit omdat ik een draaibank my ford super 7 te koop heb en deze in nieuw staat en hoop op deze manier verder te komen als marktplaats. Daar waar vraag is is alle verdere informatie over de draaibank en toebehoren verkrijgbaar. Dit door dan evt te reageren op tel: 0657603730 of email remaster1987@gmail.com
De draaibank verkeerd in nieuw staat en ik heb een richt prijs van 1250 euro. Met vriendelijke groet Rene
Even voorstellen mijn naam is Bert en ik heb een BMW F800GS en BMW R80RT die omgebouwd is tot matzwarte naked.
Ik wil me even voorstellen ik ben sep en ben al 15 jaar eigenaar van een R60/5 uit 1970. ik heb laatst via marktplaats een orginele BMW tanktas gekocht die op een 60/5 gezeten heeft. Ik ben er alleen niet uit hoe het ding op de motor bevestigd moet worden. mogelijk dat iemand uit dit forum hier een antwoord op heeft.
Maak eens een foto, er zijn nl. diverse types tassen voor de /5/6/7. en plaats die in een nieuw gestarte discussie,
registreren nieuwe forumbezoekers wordt m.i. weinig gelezen.
Met vriendelijke groet,
PeterH
Peter, bedankt voor de reactie heb inmiddels een discussie gestart