Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Registreren nieuwe forumbezoekers
Hallo,
Ik rijd nog maar een 7tal jaal
Waarvan ik de eerste 2 jaar op zoek ben gegaan naar wat is mijn ideale motorfiets!
Dit ging van fazer-r1- harley-ktm-bmw

1maal met de bmw te hebben gereden wist ik dit is het... En deze blijft het (gsa1200)
Na een 5tal jaar met de gsa te hebben gereden kwam de verveling toegeslaan!
Het was rijden om te rijden, zonder nog te genieten van het rijden!

Maar jullie kennen de gezegde misschien wel! Besmet door de gs microben
En begon ik ook steeds meer een voorliefde te krijgen voor de oude 2kleps boxers!
De R80gs 89

Meer info
Ik ben belg
Ik ben 27jaar
Hou van fietsen motorrijden
En ga enkele keren per jaar kamperen
Bmw club lid belgie

Groeten en tot bij de hobbyist
Johan van hauwermeiren
Reply
Hallo Hobbyist forumleden,

Mijn naam is Niels, ik ben 24 jaar en ben sinds 2 weken trotse eigenaar van een nette BMW R100RS uit 81. Ik moet mijn motorrijbewijs nog halen, inmiddels 3 lessen gehad, maar verheug me al op de vele komende kilometers. Ik ben gek op café racers en ben dan ook van plan mijn RS uiteindelijk hier naar om te gaan bouwen. Technisch geen complete leek, maar ook zeker geen pro. Ik heb al gezien dat er op dit forum echte kenners en kunners zijn, dus hoop dat jullie mij hierbij willen ondersteunen!

Gr, Niels
Reply
Beste mensen.
Mijn naam is Renze Betten woon in het hoge noorden ben 67 jaar en na vele vele jaren solo te hebben gereden meest engels over gestapt op een BMW R60/R80/7 frame van 72 blok van 1980, dit in 2010 gerevideerd en als klap op de vuurpijl een Velorex 562 aangehangen dit super mooie span is stevig gebobt en ben samen met mijn vrouw weer helemaal verknocht, een probleempje echter hij start warm/koud perfect alleen zodra hij lekker op temperatuur is blijft hij vrij snel stationair lopen +/- 2500 rpm ook zakt hij met het schakelen langzaam terug in toeren, heb op dit forum al iets gelezen over te slappe vervroeger veertje ,kan dat in jullie optiek ook van toepassing zijn op mijn oude maar zeer geliefde bakkie,in de hoop dat iemand van jullie mij wat verder helpen kan wens ik jullie nog een fijne avond.
Mvg Renze Betten
Reply
Ha Renze,

Fijn dat je zoveel plezier beleeft aan je zijspan. Voor wat betreft het langzaam teug in toeren gaan, is de eerste verdachte de vervroeging.

Groeten, Ton
Reply
Hallo ik ben André , ik heb sinds 2 weken een BMW K75RT uit 1994 ik heb op diverse proefgereden maar ben blij dat het een BMW is geworden .
Reply
Hallo ik ben pier uit west Vlaanderen en ben in het bezit van een r90/6 sinds een week heb wat problemen met de elektriciteit meet op de batterij kortstondig hoge spanning meter slaat precies tilt gaat soms tot 180 volt lampen springen niet iemand een idee diode of regelaar alvast bedankt
Reply
Hallo ben Gerralt kom ik Vriezenveen Twente

heb sinds kort een BMW R 100 RS uit 1981

motor heeft een poos stil gestaan , loopt in middels weer

alleen de hoofd remcilinder voor en achter zitten vast

wie heeft er tips , hoor graag van jullie
Reply
Even voorstellen ik ben Noppers (Roelof Noppers)
Rij sinds 1968 motor, begonnen met een AJS en na een paar andere motoren een BMW r69s een fiets waarmee ik meer dan 100 d mee heb gereden en nog altijd spijt van heb dat ik hem toen verkocht heb.
Nu rij ik op een r65 rt en deze machine maakt als weer goed.
Een lekkere motor die precies doet wat ik van hem verlang en elke meter met plezier op rij
Reply
Hallo allemaal,

Ik ben een poosje niet aktief geweest, maar zo langzaamerhand komt er weer iets meer tijd voor de hobby.
Ik zal me even kort voorstellen:
Ik ben Wouter van Beek, 37jaar oud, getrouwd, 2 kids (5 en 3), 1 1980 BMW R100T (sinds 2010)+ 1 1998 Moto Guzzi 850 T5 met zijspan (sinds 2014). Woonachtig in Lelystad.
Op dit moment ben ik bezig met een upgrade aan het remsysteem van de BMW.
En kan alle ervaringen van wie mij voor gegaan zijn goed gebruiken.

Met vriendelijke groeten,

Wouter

Reply
Hoi ,Anderson dus ,heb sins 77 nog steeds de zelfde 100 rs
Nu word het tijd voor een complete revisie
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)