05-01-2012, 03:55 AM
Afgelopen weekend heb ik mijn carburateurs afgesteld en de motor liep weer als een zonnetje. (dit kostte me letterlijk weken. Op het internet makkelijk uitgelegd maar dan die praktijk he...) Ik heb de vacuumrubbers vervangen en cabs schoongemaakt maar ik kreeg ze niet afgesteld. Afgelopen weekend heb ik de naald op de laatste stand gezet (nog 4 a 5 mm verder dan hij stond) zodat de maximale hoeveelheid brandstof ter beschikking is. Motor lekker warm gereden, op het gehoor afgesteld. Toen hij al lekker reed de vacuümmeter erop en verder afstellen.
Vanmorgen verheugde ik me al op een heerlijke rit naar mijn werk maar ben na 2 km snel omgekeerd. Het was levensgevaarlijk. Ik miste power, soms ploffen (arm mengsel) het was een drama.
Vraag: Hoe is het mogelijk dat dit zo ineens kan? Gisteren nog heerlijk gereden...
Vanmorgen verheugde ik me al op een heerlijke rit naar mijn werk maar ben na 2 km snel omgekeerd. Het was levensgevaarlijk. Ik miste power, soms ploffen (arm mengsel) het was een drama.
Vraag: Hoe is het mogelijk dat dit zo ineens kan? Gisteren nog heerlijk gereden...