Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Weet iemand een goede zaak voor een nieuwe voorband rond leiden/alphen ?
Reactie van bezoeker 'Fred', geïmporteerd van het oude forum:

Ben weer begonnen met motor rijden en koop morgen een BMW R80RT in goed staat, behalve dat de voorband vervangen moet worden. Ik woon in Roelofarendsveen (15km van leiden , 15 van Alphen) en zoek een goed adres waar ik een goede band kan kopen (BT 45 ?) en waar ze de band monteren en balanceren.

weet iemand een leuk adres ?

tevens denk ik erover om de kuip eraf te halen , iemand daar ervaring mee, spullen voor,adres voor ?

mvg en dank !

Fred
Reply
Reactie van bezoeker 'Fonske', geïmporteerd van het oude forum:

Fred kijk eens op wat voor site je zit.
In deze winkel hebben ze alles te koop wat je nodig hebt.

Fonske
Reply
Reactie van bezoeker 'peter', geïmporteerd van het oude forum:

v veen motoren wateringen, korting op bridgestone
Reply
Reactie van bezoeker 'Frank', geïmporteerd van het oude forum:

Via de volgende website van motorbandenmarkt.nl:
http://ssl.delti.com/cgi-bin/stationssuc...7&Monart=1

Postcode invullen en je krijgt een lijstje!
Reply
Motor Houtrust BMW-dealer, Leidschendam.
Reply
Quote:Ben weer begonnen met motor rijden en koop morgen een BMW R80RT in goed staat, behalve dat de voorband vervangen moet worden. Ik woon in Roelofarendsveen (15km van leiden , 15 van Alphen) en zoek een goed adres waar ik een goede band kan kopen (BT 45 ?) en waar ze de band monteren en balanceren.

weet iemand een leuk adres ?

tevens denk ik erover om de kuip eraf te halen , iemand daar ervaring mee, spullen voor,adres voor ?

mvg en dank !

Fred
Als ik ook nog mag adviseren: Neem wel een voorband van het zelfde merk en type als de achterband. Dat komt over het algemeen de de wegligging ten goede.

Zelf heb ik goede ervaring met http://www.motorbandenmarkt.nl/ . Voor een heel scherpe prijs heb je band binnen een week in huis. Op hun site geven ze ook aan bij wie je terecht kunt voor montage. Zeker als je zelf een beetje handig bent en het wiel zelf kunt verwijderen en weer plaatsen kan dit een aantal 10-tallen Euros schelen per band .

GRoete,

Peter
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)