Posts: 5,348
Threads: 5,346
Joined: Apr 2012
Reputation:
0
Reactie van bezoeker 'John Versluijs', geïmporteerd van het oude forum:
Wat houdt 2 leidingen druklucht in bij een vrachtwagen met aanhanger?
Reactie van bezoeker '(onbekend)', geïmporteerd van het oude forum:
Bij het bouwen van de carnavalswagens kan je beter die aanhanger door mankracht laten duwen. Dan heb je beter contact met de toeschouwers. De drukleidingen gebruik je voor biertransport heen en zeik terug te voeren.
Reactie van bezoeker 'John DC', geïmporteerd van het oude forum:
Ik weet het!
En wat houdt twee remleidingen in bij een K? Of van een R? Weet jij het?
Succes met je vraag maar kijk eens een beetje verder a.u.b.!Ik heb bij mijn weten nog geen luchtdrukleidingen tussen een motor en aanhanger gezien of het moest zijn dat er een luchtklaxon op de aanhanger zit.PS: heeft waarschijnlijk iets te maken met zekerheid van drukbehoud.
Reactie van bezoeker 'jan', geïmporteerd van het oude forum:
Misschien een stomme vraag, maar sinds wanneer maakt BMW vrachtwagens? Of is het een mop?
Reactie van bezoeker 'martin', geïmporteerd van het oude forum:
rood is om de kracht te leveren en geel is het stuursignaal en nou *&^%^*%^&(*^78 hiervandaan
Reactie van bezoeker '(onbekend)', geïmporteerd van het oude forum:
EÈn leiding is voor metrische druk en de andere is in inches. Dan kan je namelijk in Engeland ook links rijden zonder je aanhanger tegen lokale valuta te moeten omwisselen.