Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
uitlaatdemper?
Reactie van bezoeker 'Ferdinand', geïmporteerd van het oude forum:

weet iemand of het vervangen van de staandaarddemper van een R1150R voor meer/mooier geluid kan zorgen? Welke dan, wat kost dat ongeveer en moet het management dan ook aangepast worden?
Reply
Reactie van bezoeker 'fred', geïmporteerd van het oude forum:

zie( bmw-auspuff.de) en dan maar knallen.
Reply
Reactie van bezoeker '(onbekend)', geïmporteerd van het oude forum:

Ik heb er een Remus twister onder zitten en de cat. vervanger door een catloze tussenpijp van Remus. klinkt nu als een echte motor i.p.v. een naaimachine. aanrader dus!
Een andere chip in combinatie met K&N luchtfilter en Brisk bougies maken dat hij ook nog eens beter loopt en meer vermogen en koppel krijgt. Belangrijkste blijft toch het goed synchroon stellen en indien nodig TPS aanpassen.
Succes, Bartje
Reply
Reactie van bezoeker '(onbekend)', geïmporteerd van het oude forum:

Hoi, begin gewoon met een cat vervanger, kun je daarna altijd nog een hoop geld neerleggen voor een silliciumplaatje van 1.50 of een andere demper. Doe niets aan je TPS (trottle pos. sensor. De waarde af fabriek zorgen icm. de lambda regeling voor het goed oppakken van je motor. Echt met alleen die Cat eruit maakt hij een beschaafd geluid stationair en komt het ware geluid van je boxer eruit bij accelereren of vollast. Suc65
Reply
Reactie van bezoeker 'Paul', geïmporteerd van het oude forum:

Hoi.

Ben je op zoek naar alleen meer geluid, of ook wat meer vermogen en draaimoment?

Zo ja, dan heb ik nog een complete set van Laser liggen.

Einddemper,
Powerchip,
Cat-vervanger.

Heeft +/- 100 km onder mijn vorige motor gezeten.

Mag weg voor 550 Euro (nieuw 700)

Groet, Paul.
Reply
Reactie van bezoeker 'vanderheyden rudi', geïmporteerd van het oude forum:

Quote:Hoi.

Ben je op zoek naar alleen meer geluid, of ook wat meer vermogen en draaimoment?

Zo ja, dan heb ik nog een complete set van Laser liggen.

Einddemper,
Powerchip,
Cat-vervanger.

Heeft +/- 100 km onder mijn vorige motor gezeten.

Mag weg voor 550 Euro (nieuw 700)

Groet, Paul.
hoi paul
ik zit met het zelfde probleem
kan je mij contakteren ,ben al even een catvervanger aant zoeken(rudi.vanderheyden@skynet.be)
Reply
Reactie van bezoeker 'Paul', geïmporteerd van het oude forum:

Hoi, Rudi.

Het laatste berichtje van mij komt ergens uit de donkere diepten van het archief, is al meer dan een jaar oud.

Het spul is dan ook al weg, maar was voor een 1150R/GS.
Past niet op jouw S.

Succes met zoeken, ik weet ook niks te liggen.

Groeten, Paul.
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)