03-11-2012, 12:27 AM
Ik doe een beredeneerde gok: het dunne plaatje is een reed-valve en vervangt het oorspronkelijke veerbelaste ventiel. (Modificatie later model?)
Als dat er goed uit zag, niets aan doen dus.
Ik begrijp uit de tekening dat het hier gaat om twee damp-retour slangen.Dan zou elke carb. ongeveer evenveel oliebelasting krijgen en beide cilinders dus even veel olie.Mijn reactie was op damp-retour op de rechter carb. met dientengevolge meer olie rechts.
Helaas, mijn tip was dus geen goed advies.
Ik vul zelf overigens altijd tot de max. Oliegebruik ca. 1:2500 met af en toe een pluim. (Rechts, dat dan weer wel)
Met vriendelijke groet,
PeterH
Als dat er goed uit zag, niets aan doen dus.
Ik begrijp uit de tekening dat het hier gaat om twee damp-retour slangen.Dan zou elke carb. ongeveer evenveel oliebelasting krijgen en beide cilinders dus even veel olie.Mijn reactie was op damp-retour op de rechter carb. met dientengevolge meer olie rechts.
Helaas, mijn tip was dus geen goed advies.
Ik vul zelf overigens altijd tot de max. Oliegebruik ca. 1:2500 met af en toe een pluim. (Rechts, dat dan weer wel)
Met vriendelijke groet,
PeterH