02-23-2012, 02:20 AM
Dank jullie voor het meedenken;
Wat betreft een versleten klepgeleider zou dat dan aan beide kanten min of meer gelijk "moeten" zijn denk ik. Maar links ziet er perfect uit, het probleem zit alleen rechts. Daar was de uitlaat klep ook met een dikke laag harde aanslag bedekt, links niet. Een versleten klepgeleider verklaart wel weer het olieverbruik...
Ik heb ook het choke-gedeelte in de carb los gehad en schoongemaakt, echter zonder daar de O-ringen te vervangen.
Dat ga ik daarom als eerste doen ivm mogelijk valse lucht aanzuigen, had ik eigenlijk meteen moeten doen natuurlijk.
Verder heb ik vandaag nieuwe bougies van het merk Denso gemonteerd op aanraden van een kenner, zou veel beter zijn...
@ Bep: De carb's zijn gesynchroniseerd met de "plank" die ik van jouw website nagemaakt heb, nog bedankt! Als vloeistof gebruikte ik een beetje olijfolie :-) Maar de kolommen dansten en bibberden nogal, knijp jij ze af?
Heren bedankt, ik ga er mee aan de slag!
Wat betreft een versleten klepgeleider zou dat dan aan beide kanten min of meer gelijk "moeten" zijn denk ik. Maar links ziet er perfect uit, het probleem zit alleen rechts. Daar was de uitlaat klep ook met een dikke laag harde aanslag bedekt, links niet. Een versleten klepgeleider verklaart wel weer het olieverbruik...
Ik heb ook het choke-gedeelte in de carb los gehad en schoongemaakt, echter zonder daar de O-ringen te vervangen.
Dat ga ik daarom als eerste doen ivm mogelijk valse lucht aanzuigen, had ik eigenlijk meteen moeten doen natuurlijk.
Verder heb ik vandaag nieuwe bougies van het merk Denso gemonteerd op aanraden van een kenner, zou veel beter zijn...
@ Bep: De carb's zijn gesynchroniseerd met de "plank" die ik van jouw website nagemaakt heb, nog bedankt! Als vloeistof gebruikte ik een beetje olijfolie :-) Maar de kolommen dansten en bibberden nogal, knijp jij ze af?
Heren bedankt, ik ga er mee aan de slag!