Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
eenmalige boxerontmoeting per jaar
ach...

de ene rijder krijgt een kick als hij/zij met 200+ km/uur over neerlands wegen kan scheuren en met rijbewijs weer thuis komt (bijbehorende partner vind het thuiskomen wellicht het belangrijkst)
de andere rijder als hij/zij met een antiek beestje met 70 over dijkjes tuft en s'avonds op eigen kracht het schuurtje haalt.

de meeste motormerken hebben wel fietsen voor beide type genot, zelden echter in 1 type gecombineerd.
Voor mensen lijkt het moeilijker om dit verschil te accepteren.

Reply
Reactie van bezoeker 'Hein', geïmporteerd van het oude forum:

A , ook een lekker rechtop zittende rt bestuurders, ga in een auto zitten joh, heb je ook cardan en droge koppleing, en vergeet die wijze bmw rijder vinger niet, want jullie denken allemaal semi agentje te zijn he?

een boxer laten inslapen is wel het slimste ja, je rijd er toch hopeloos mee voor lul.

pruttelpotten van slechte kwaliteit.
Reply
Reactie van bezoeker 'wil', geïmporteerd van het oude forum:

wel eens gehoord van respecteren iemand andere zijn mening.
Normen en Waarden ??
Reply
Reactie van bezoeker 'Rein', geïmporteerd van het oude forum:

Quote:A , ook een lekker rechtop zittende rt bestuurders, ga in een auto zitten joh, heb je ook cardan en droge koppleing, en vergeet die wijze bmw rijder vinger niet, want jullie denken allemaal semi agentje te zijn he?

een boxer laten inslapen is wel het slimste ja, je rijd er toch hopeloos mee voor lul.

pruttelpotten van slechte kwaliteit.
Ik had op 21/2 gezegd, dat ik niet meer zou reageren. Gisteren zat ik dit item te bekijken, maar ook het item 'kwaliteit BMW'. Ben erg geschrokken van reakties van 'liefhebbers'van Japanse machines. De taal en de gedachtengang die ze gebruiken, is toch wel behoorlijk droevig. We mogen niet meer rechtop zitten, we mogen geen droge koppeling(in de Ducati's dan?) gebruiken, enz. Vele scheldwoorden, enz. Jammer. Ik ben er zelf van overtuigd, dat misschien wel 99 % van de mensen op Japanse motoren gewoon gezellige lui zijn, waar je een babbeltje mee kunt maken over motorfietsen in het algemeen. BMW rijders zijn niks meer of minder dan berijders van Japanse fietsen. Er zijn natuurlijk uitzonderingen. Sommige rijders van BMW of van de Japanners voelen zich verheven of/en beter dan de andere groep, maar dat zullen uitzonderingen zijn. Deze indringers horen ook bij deze groepen(Japanse kant). Laat iedereen in zijn waarde. Die paar 'Japanse liefhebbers' zitten de boel hier te verzieken. Het zijn gewoon zielige lui en het grotendeel van alle motorrijders op Japanse motoren zouden zich voor deze gasten schamen. Hebben ze autisme of een andere psygische aandoening?? Jammer, ik gun dat niemand, maar ze zijn geestelijk wel in de war. Jammer. Waar gaat dit over, alleen maar over motorfietsen, waar normaal gesproken iedereen plezier aan beleeft. Zijn het de holigans van de motorrijders? Ik hoop het niet. Ik heb met mijn 'waardeloze tweekleps BMW's' tonnen gereden. Mocht het elefantentreffen in de winter ook 5 keer bezoeken, dwars door Europa en het oostblok, 2 x Noordkaap, 13.000 door de USA en ben dik tevreden over BMW. Heb ook wel op Japanners gereden. Die waren ook niet slecht, maar ik vond uiteindelijk toch meer plezier in BMW. Ik ben benieuwd wat die gasten met hun Japanners hebben gereden. Misschien zijn het wel plaatselijke scheurders, die nooit verder komen dan ongeveer in een straal van 100 km rond hun woning. Ik weet het niet, maar ik heb geen hoge pet op van deze 'indringers'. Toch vraag ik mij af, wat ze op dit forum doen. Hebben ze ergens een verlangen naar?? Misschien wel naar een Europese motorfiets, bijvoorbeeld een Ducati 1199 Panigale. Wat een wonderschone motorfiets is dat. Daarop kun je niet rechtop zitten, maar hoe zit het dan met de Japanse chopper/glitter rijders. Die zitten ook rechtop. Komt er dan een ruzie onderling tussen de Japanse liefhebbers?????? Gaan ze dan voor semi agentje spelen.
Reply
Reactie van bezoeker 'wil', geïmporteerd van het oude forum:

Hoi Rien

ik zou er niet zo mee zitten ( krom of recht ) , blijven zielige figuren.
Reply
Laten we gewoon lekker van het motorrijden genieten, ieder op zijn eigen motor.

Groet Fred
Reply
Reactie van bezoeker 'jaak', geïmporteerd van het oude forum:

Quote:Wel makkelijk als al die BMW's bij elkaar komen. Grote bom er op en klaar is kees :0)

Groet,

Willem (Yamaha XJR1200)
Hoe zit dat nu ? Gaat de boxerontmoeting nog door of zijn jullie dan toch gezwicht voor die ''bommelding''
Mijn boxer staat al bepakt en gezakt
Reply
Reactie van bezoeker 'freel', geïmporteerd van het oude forum:

'doorgezakt' bedoel je? door de slechte originele vering (boge)
Reply
Reactie van bezoeker 'marc', geïmporteerd van het oude forum:

veel gepraat over de onmoetings dag maar nog geen datum bekent.
zal ik eens een balletje op gooie en zeggen dat de ontmoetingsdag het 2e weekend in mei is. benieuwd wat het word.
groetjes marc
Reply
Reactie van bezoeker 'antinipponbike', geïmporteerd van het oude forum:

Quote:'doorgezakt' bedoel je? door de slechte originele vering (boge)
Ja en die Jappen van diezelfde bouwjaren waren allemaal doorgezakt. Die vering was zo slecht, dat nagenoeg alle vering van de Jappen werd vervangen door Koni uit Nederland. De schokdempers van jappen werden toen fietspompen genoemd.
Jij moet je huiswerk beter leren. BLIND voor je huiswerk.
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)