Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
eenmalige boxerontmoeting per jaar
#51
Reactie van bezoeker 'Hans', geïmporteerd van het oude forum:

Hallo Dames,

liefhebbers van Europese fietsen hebben misschien meer technisch inzicht rara hoe dat komt.....als je keer op keer aan de sleutel moet en je dealer is zeer duur, komt dat vanzelf.

Hoe zat dat ook alweer met de betrouwbaarheid van Japanse auto's ?
Reply
#52
Reactie van bezoeker 'Jorin', geïmporteerd van het oude forum:

Het vaste ochtend ritueel; een verse bak koffie en dan het forum bekijken.
Steeds weer verbazing over de blindheid van bmw boxer rijders.
Reply
#53
Reactie van bezoeker 'tiny', geïmporteerd van het oude forum:

Hallo: (kakel hennen).We hebben het over een boxer dag. En wel of we hier wat voor voelen of dat het je aanspreekt. Al die zo genaamde (geintjes) daar word helemaal niet om gevraagd.Dus laten we ons bij het onderwerp houden waar over het gaat!!!En als deze mooie boxer dag er dan hopelijk komt, genieten van deze motoren.
Reply
#54
Reactie van bezoeker 'tiny', geïmporteerd van het oude forum:

Beste Jan: Niks zeurig van bmw freaks.Maar we weten waarover we het hebben!!! Want we rijden ze beide met veel plezier. Dus doe even normaal.

[img]/import/photos/p43560s.jpg[/img]
Reply
#55
Reactie van bezoeker 'Karel', geïmporteerd van het oude forum:

Ik ben redelijk geschrokken van dit forum gedrag. Wat mij wel opvalt is dat de echte liefhebbers van dit forum de winnaars zijn. Hun taalgebruik is veel beschaafder, dan die van de mensen die op Japanse machines rijden. Die zogenaamde liefhebbers van Japanse machines gebruiken woorden als azijnpissers, blindheid, blinde eikels, stekeblind, ze willen bomaanslagen plegen, enz. Zij zitten dus duidelijk op de bekende kast, want anders ga je niet over tot dergelijk taalgebruik. Jammer. Trouwens die variabele kleptiming is voor Honda in Engeland ontwikkeld en dat ABS van BMW vond ik dapper. Dat is ook zo met de Duitse auto's waar nu het Canbus systeem in zit. Zij komen met een primeur. Dat durven ze tenminste, maar de eerste ontwikkelingen kunnen kinderziektes vertonen. Japanners komen nagenoeg nooit met nieuwe zaken. Zij halen bijvoorbeeld een auto met Canbus systeem uit Duitsland, gaan het bekijken, gaan het verbeteren en brengen het vervolgens op de markt. Toch wel een beetje laf.
Waarom schelden die "japanse liefhebbers"nu zo? Zijn het aanhangers van de PVV, zijn het holigans? Ik denk toch niet, maar ben er wel van geschrokken. Ook die mensen komen we straks weer op de weg tegen. Wie zit er dan achter een helm, vraag je dan af. Ik zal vast en zeker een Blackbird tegenkomen. Ben ik dan nog wel veilig op mijn Ducati, of word ik dan verrot gescholden.

Het ga jullie allemaal goed en tel eerst tot 10 of tot 100, voordat je begint met schelden. We zijn toch allemaal motorrijders en hopelijk hebben we allemaal plezier in het rijden en hou je niet van BMW ga dan niet naar dit forum. Ik rij naast mij Ducati regelmatig op mijn oude boxer en dan geniet ik intens. PK verschil is 90 pk, maar dat maakt niet uit. Nu zullen er wel weer mensen reageren en zeggen dat Ducati prut is. Ach ja, laten we naar het oorspronkelijke onderwerp gaan, of niet.
Reply
#56
Ja leuk, zo'n meeting, vindt Achterveld mooi centraal liggen.
Reply
#57
Reactie van bezoeker 'Kereltje', geïmporteerd van het oude forum:

Karel Keurig Kereltje, fijn, dank voor je gezapige relaas. pfff

Beschaafd taalgebruik....is dat de norm ? en de neuzen in de lucht van bmw piloten die niet groeten ? is dat de norm ?

Tja iets perfectioneren (WAT IN EUROPA NIET LUKT) lukt in het oosten prima, slim he die Jappen.

Er is niet een merk als Honda dat zoveel verschillende motortypes heeft toegepast in serie producten met succes, een pluim waard.

De eindeloze prulpraat van bmw jongetjes is sprekend voor hun gedrag op de weg.
Het betweterig rot gedrag!

Bmw rijders zijn file mijders, die liever auto rijden. Maar het alternatief voor de auto kiezen; een auto op 2 wielen.
Net zo suf.

Tja, en waarom hoor ik niks over Triumph in dit mooie topic als het over Europese fietsen gaat? zeker een stuk beter (oa de bak) dan de Duitsers, ook qua styling mocht je daar gevoelig voor zijn. Styling is een vreemd begrip voor de beamer makers....
Reply
#58
Reactie van bezoeker 'Karel', geïmporteerd van het oude forum:

Quote:Karel Keurig Kereltje, fijn, dank voor je gezapige relaas. pfff

Beschaafd taalgebruik....is dat de norm ? en de neuzen in de lucht van bmw piloten die niet groeten ? is dat de norm ?

Tja iets perfectioneren (WAT IN EUROPA NIET LUKT) lukt in het oosten prima, slim he die Jappen.

Er is niet een merk als Honda dat zoveel verschillende motortypes heeft toegepast in serie producten met succes, een pluim waard.

De eindeloze prulpraat van bmw jongetjes is sprekend voor hun gedrag op de weg.
Het betweterig rot gedrag!

Bmw rijders zijn file mijders, die liever auto rijden. Maar het alternatief voor de auto kiezen; een auto op 2 wielen.
Net zo suf.

Tja, en waarom hoor ik niks over Triumph in dit mooie topic als het over Europese fietsen gaat? zeker een stuk beter (oa de bak) dan de Duitsers, ook qua styling mocht je daar gevoelig voor zijn. Styling is een vreemd begrip voor de beamer makers....
Nu vertonen we weer rot gedrag. Een auto op wielen. Heb je wel eens die bankstellen, lees Goldwing, op wielen gezien. Er zit totaal geen goud aan en ook geen vleugels, alleen maar glitter. BMW kan inderdaad niks. Ze hebben als concern 1, 2, 3, 4, 5, 6, 8 en 12 cilinders gemaakt. Nee, ze kunnen niks. Jullie gedrag is goed. Jij bent veel beter. Jij bent een soort godheid, die alles veel beter weet. Jonge je snapt het niet. Ik vind bijvoorbeeld een Honda VFR750 of een Yamaha XS 650 een prachtige motor, maar ik kijk ook naar links en rechts en zit niet in die tunnel. Over perfectioneren gesproken, dat kunnen de Europeanen op het gebied van techniek ook wel. Kijk maar om je heen. Ook Triumph wel, maar dat zal jij wel weer een kopie vinden. Waarom een dergelijke agressieve toon aanslaan en direct beginnen met kereltje enz. Waarom is mijn relaas gezapig. Dat van jou is beter, want jij voelt je ook beter? Leer anders te leven en heb respct voor anderen. Nog even weer over techniek, zowat alle Formule 1 kampioenschappen zijn gewonnen door Europese constucteurs. Honda een paar keer. Toyota(zij hadden het grootste budget) gaf na jaren proberen de moed op, ja die Europeanen kunnen inderdaad niks. En nog wat over styling, daarover valt niet te twisten. Sommige mensen, ja echt, vinden BMW's wel mooi. Dus open je blindheid maar.............toch ook dat woord maar eens gebruiken. Niet beledigend, maar. Je snapt het misschien niet, maar ik zou liever een Ural hebben, dan een Goldwing. Mensen verschillen.
Reply
#59
Ik snap gewoon die reacties niet. Maakt het uit waarop of waarin je rijdt,zo lang je maar rijdt wat je wilt rijden. En dat geldt voor iedereen. Ik heb een 14 jaar oude Toyota die al 400000 km gereden heeft en het nog steeds elke dag doet en ik heb een 38 jaar oude BMW R 50/5 die me ook nog steeds zonder problemen brengt waar ik wil zijn en ze bevallen me beide erg goed. Japans naast Duits. Het bijt elkaar echt niet,en laten wij dat nou ook niet doen.

Groet Fred
Reply
#60
Reactie van bezoeker 'Jos', geïmporteerd van het oude forum:

Vreemd, ik heb hier nog nooit ene Karel gezien, apart zeg.
Hij weet het wel goed zeg, hihi

Iedere fabrikant richt zich op eigen doelen zo is bijv toyota vroeg en ver met hun hybride gedoe. Hoeft van mij zeker niet, geef mij maar peut motoren. Europeanen brengen iets op de markt dat nog niet uit ontwikkeld is, is dat slim ? neen

Vraag een wegenwachter wat goed is...


Ik denk dat ik ook naar de meting kom, met een ural met zijspan en orig leger uitrusting, altijd handig...
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)