Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
TRILLINGEN
Reactie van bezoeker '23pijp23', geïmporteerd van het oude forum:

Hallo: Ik heb een vraag over mijn R50/2,als ik er mee ga rijden word mijn rechter voet na verloop van tijd helemaal dof (dus slaperig) dit is alleen de rechter dus links nergens geen last van.Heb beide wielen opnieuw uit laten balanseren maar het is nog niet helemaal over.Alle moeren van het blok nagetrokken,nog niet over.Maar ik vind het vreemd dat het alleen aan de rechter zijde is deze trilling.Weet iemand misschien een oplossing,of waar dit misschien vandaan komt?
Reply
Reactie van bezoeker 'Marinus', geïmporteerd van het oude forum:

Ik denk dat het niet ligt aan de BMW. Misschien is de verhouding tussen de rechter voetsteun en het rempaneel niet meer correct waardoor je a.h.w. je rechter voorvoet steeds gespannen omhoog moet houden. Of misschien komt je rechterknie te hoog waardoor de slaperigheid optreed.
Gr,M.
Reply
Alhoewel het niet veel zal uitmaken, maar alle kleine beetjes helpen. Kijk eens hoe het met de synchronisatie tussen de twee carburateurs is.
Reply
Reactie van bezoeker 'Tom', geïmporteerd van het oude forum:

Cardan aandrijving zit rechts, ik zou de aandrijflijn vanaf de bak nakijken, lagers en bevestigingen. Als daar iets speling heeft krijg je trillingen in rechter voet steun
Reply
Reactie van bezoeker 'hans', geïmporteerd van het oude forum:

klopt, kontroleer aandrijf lijn, heb het eens bij een r60-5 gemerkt, was kruisstuk kapot, trilde rechts ook de step enorm!
Reply
Kan het niet zo zijn dat je voet wat afgekneld wordt door de achterwaartse stand van de voetsteun? Zoals je weet is een BMW niet volledig symmetrisch
Reply
Reactie van bezoeker '23pijp23', geïmporteerd van het oude forum:

Hallo: Ik denk dat Rinus en Coen wel eens gelijk zouden kunnen hebben,want aan de aandrijving of afstelling ligt het niet.Dus ik denk dat ik in het voorjaar de voetsteun ga verstellen hoger of lager. Of nieuwe rubbers ga plaatsen.Dus nog een paar maanden wachten,en dan hoop ik dat het misschien over is.
Reply
Reactie van bezoeker 'Lei', geïmporteerd van het oude forum:

Quote:zo een klote boxer trilt altijd, is gewoon compleet RUK!
Je reageert conform je naam.
Reply
Reactie van bezoeker 'marcel', geïmporteerd van het oude forum:

buisisolatie als extra er om heen?
Stom: mijn ene voet is (iets)groter dan de andere dus ik draag een te grote maat laarzen.
Te krappe laarzen kunnen de bloed doorstroming afknellen op de langere duur met "slaperigheid" als gevolg
Reply
Reactie van bezoeker 'jopie', geïmporteerd van het oude forum:

Lei, je reageerd van een Leie-dakje...
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)