Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
meenemer vervangen UNF bout of klinknagel?
Reactie van bezoeker 'Dick', geïmporteerd van het oude forum:

Quote:<blockquote><blockquote>Nou nou, zijn jullie de honda cb vergeten ? die begin jaren 70 voor grijze haren zorgde bij bmw ?
Ik heb er eentje staan. Niets dan ellende met dat ding. Ik sta op het punt hem weg te geven, gewoon om van dat kreng af te zijn. Dus altjeblieft, vertel nog eens hoe goed ze zijn zodat ik smakelijk kan lachen. </blockquote>hallo, geef mij jou adres dan kom ik de CB halen.
m.vr.groet Theo.</blockquote>Hey mag dat wel van Casper.

Groet Dick
Reply
Reactie van bezoeker 'theo boonen', geïmporteerd van het oude forum:

Hallo Dick, je moet ook eens dingen doen die niet mogen toch?
M.vr.groet Theo.
Reply
Reactie van bezoeker 'Bas', geïmporteerd van het oude forum:

Quote:<blockquote><blockquote>Nou nou, zijn jullie de honda cb vergeten ? die begin jaren 70 voor grijze haren zorgde bij bmw ?
Ik heb er eentje staan. Niets dan ellende met dat ding. Ik sta op het punt hem weg te geven, gewoon om van dat kreng af te zijn. Dus altjeblieft, vertel nog eens hoe goed ze zijn zodat ik smakelijk kan lachen. </blockquote>hallo, geef mij jou adres dan kom ik de CB halen.
m.vr.groet Theo.</blockquote>Het is wel een 750KZ, dus een dubbele nokkenasser, en momenteel is de rotor niet goed waardoor die ongeveer net zoveel stroom verbruikt als opwekt.
Reply
Reactie van bezoeker 'theo boonen', geïmporteerd van het oude forum:

stuur maar eens een foto
Reply
Quote:Mijn gl1100 goldwing heeft 214000 km gereden, meenemer is nog in orde en origineel. Jammer dat bmw de goede naam heeft en andere het waarmaken.
Gaan we weer,
Frits
Reply
Reactie van bezoeker 'Piet', geïmporteerd van het oude forum:

Frits, ik heb ook een goldwing gereden voor mijn r100rs, maar het klopt gewoon, neem dat nou gewoon aan. Een bak of een cardan of zuiger/ cilinder gaan gewoon niet kapot bij die dingen. Ook blijft de spannings regelaar goed want die zit op een goede koele plek bij de gl1100.

Piet

R60-5
R100rs
Reply
Reactie van bezoeker 'Bas', geïmporteerd van het oude forum:

Quote:stuur maar eens een foto
Waarheen?
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)