Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Papieren R 27
Ik heb een drietal maanden terug een bmw r 27 gekocht in nederland zonder papieren bij,een opknapper.Heb vandaag gebeldt met de rdw,gaf het framenummer door en tot mijn verbazing stond de bmw niet geregistreerd op het framenummer dat ik doorgaf.Wat kan ik doen?
Reply
Ter verduidelijkheid:
De r 27 moet op belgische papieren komen.

grt eddy
Reply
Reactie van bezoeker 'Rene', geïmporteerd van het oude forum:

Goede vraag echter veel informatie om de motor in Belgie op kenteken te laten zetten zul je waarschijnlijk niet op een NL forum vinden. Ik hoop echter voor jou dat mensen met kennis van zaken dit lezen. Voor zover mijn kennis reikt is het in NL zo dat je echt officiele papieren (kenteken met EU goedkeuringsnummer oid) moet hebben om de motor op NL kenteken te krijgen.
Ik heb zelfs begrepen dat het zelfs niet meer mogelijk is om een motorvoertuig uit een niet EU land op kenteken te krijgen.

Ben benieuwd naar eventueel aanvullende informatie . Een mogelijk goede informatiebron zou eventueel de stichting FEHAC zijn.

Suces René
Reply
Reactie van bezoeker 'marien', geïmporteerd van het oude forum:

gm.heb je geen enkel info over het kenteken (plaat). ! info gedaan waar je deze motor heb gekocht,vorige eigen naar.!
anders een anderen frame kopen(met kenteken bewijs)ik weet wel een adres voor een frame.
gr.marien.
Reply
Reactie van bezoeker 'Tony', geïmporteerd van het oude forum:

Wel, verleden jaar kocht ik ook een r27 zonder papieren in Nederland, en ben hier ben ik ermee naar het douanekantoor geweest en mijn geval uitgelegd als ik deze in Belgie gekocht had zonder papieren. Het beestje had een 10 jaar stilgestaan in een huiskamer, dat heb ik erwel bijverteld. Na een papiermolen door het kantoor en de zaak was inorde voor 0.3 eu (ofzoiets).
Reply
Ik ben ook hier in belgie naar de doeane geweest,ze konden niets doen omdat blijkbaar het framenummer niet is geregistreerd,zowel niet in belgie als in nederland
niet.
Reply
Reactie van bezoeker 'René', geïmporteerd van het oude forum:

Nou das duidelijk ik zou Tony vragen om het te regelen de kosten zullen niet het probleem zijn. appeltje eitje
Reply
Ja,tony kan als hij wil contact opnemen met mij.
é-mail=eddybmw@telenet.be

Reply
Reactie van bezoeker 'René', geïmporteerd van het oude forum:

Hierbij nog enige algemene aanvullende informatie in onderstaande link voor de geintereseerde

http://www.kreidlerdatabase.nl/10000/G-11007.htm

Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)