Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Knipperlichten R27
Reactie van bezoeker 'jelle', geïmporteerd van het oude forum:

Ben ik weer met een vraag.
Op mijn R27 uit 1967 (Zal model 1966 zijn). Zitten knipperlichten de bekende ossenogen.
Mijn vraag is of deze in 1967 een optie waren of dat deze op alle latere R27's standaard waren? En dus verplicht moeten blijven zitten?
Alvast bedankt!

Reply
Reactie van bezoeker 'cees', geïmporteerd van het oude forum:

Hallo Jelle : Das lang geleden . Opties waren op 1 hand te tellen . Ik denk dat het per land verschilde. Ik heb ze met aantallen 2e hands uit Duitsland zien komen , ex politie etc. Wit en groen Daar zaten ze wel op . Kan ook een aanpassing geweest zijn aan de hand van de Politie uitvoering !Maar een Ned. uitvoering vanaf Sassenheim had bij mn weten standaard geen osseogen. Je kon ze wel kopen en er zelf opbouwen . Ik praat dan over 1967 / 1969. Mischien heeft vriend Lei meer info . Groetjes Cees.
Reply
Reactie van bezoeker 'Cees', geïmporteerd van het oude forum:

Het zal een optie geweest zijn . Bij de U.S.A versie staan ze in de onderdelen lijst.
Reply
Reactie van bezoeker 'Bert', geïmporteerd van het oude forum:

Quote:Ben ik weer met een vraag.
Op mijn R27 uit 1967 (Zal model 1966 zijn). Zitten knipperlichten de bekende ossenogen.
Mijn vraag is of deze in 1967 een optie waren of dat deze op alle latere R27's standaard waren? En dus verplicht moeten blijven zitten?
Alvast bedankt!
Ik heb in 1967 een nieuwe R50 gekocht, ossenogen (knipperlichten) waren een optie. Ik heb ze niet genomen de motor was al duur genoeg 3995,- harde guldens.

Bert
Reply
Reactie van bezoeker 'jelle', geïmporteerd van het oude forum:

Quote:<blockquote>Ben ik weer met een vraag.
Alvast bedankt!
Ik heb in 1967 een nieuwe R50 gekocht, ossenogen (knipperlichten) waren een optie. Ik heb ze niet genomen de motor was al duur genoeg 3995,- harde guldens.

Bert</blockquote>Bedankt voor de antwoorden. Het zal bij de r50 en r27 geen verschil zijn geweest.
Een optie dus.
Was toen een hoop geld.
Nu voor dat geld nergens meer te vinden
Reply
Reactie van bezoeker 'cees', geïmporteerd van het oude forum:

Ja dat waren tijden , de laatste gingen voor Fl .4200- over de toonbank . Je kon ze zelf ophalen bij Hart Nibbrig en Greeve Sassenheim. Je kreeg een ontheffing mee + een groene plaat en elastieken . En de boodschap van de Dealer !! Als je hier aankomt met het nieuwe ding met blauwe bochten , krijg je een heftig interview !! Zo ging dat .
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)