02-14-2012, 11:06 PM
Kleur / kleur combinatie (s) foto topic.
|
02-14-2012, 11:46 PM
Wel leuk, iemand heeft een "s variant", op de motorsport uitvoering gemaakt.
[img]/import/photos/p43396s.jpg[/img]
02-16-2012, 08:47 PM
Hallo jongens,
Ik lees net een stukje op internet dat de motorfiets van hierboven ook nog wel eens origineel zou kunnen zijn. Een r100srs genoemd. Ga even op jacht voor een mooiere foto.
02-16-2012, 08:53 PM
Heb nog iets gevonden.
Ik had nog nooit van deze uitvoering gehoord. Iemand anders wel? [img]/import/photos/p43419s.jpg[/img]
02-16-2012, 08:55 PM
Vooruit nog 1tje dan.
Zo te zien een Amerikaanse fiets? Groetjes, Kees [img]/import/photos/p43420s.jpg[/img]
02-16-2012, 09:14 PM
Vond nog zo een zelfde fiets met het volgende "compliance" plaatje
voor Australie. Een Australische versie dus? [img]/import/photos/p43421s.jpg[/img]
02-16-2012, 10:59 PM
Reactie van bezoeker 'bert', geïmporteerd van het oude forum:
Hoi Kees, Heb je een 'link' voor deze site. Kunnen wij ook eens 1 op 1 kijken.
02-16-2012, 11:44 PM
Hoi Bert,
Voor de R100srs motorsport van hierboven ben ik echt aan het spitten geweest via: google pictures bmw r100rs motorsport. De foto's van de motor vond ik op: s775.photobucket.com De foto van het compliance nummer ( is dus een andere, maar wel zo'n zelfde motor) vond ik op; www.carandclassic.co.uk Als je via google pictures op: bmw r100rs motorsport zoekt kom je de foto's vanzelf ergens tegen. (Wel even zoeken natuurlijk...want het zijn echt pagina's met foto's), klik dan op zo'n foto, dan vind je de site of het artikel (met soms nog meer foto's) wat erbij hoort. Qua kleur, kleurnummers,kleur uitvoeringen per jaartal etc. is trouwens ook best veel te vinden op www.bmbikes.co.uk Die site word steeds completer. Hoorde overigens vandaag nog een mooi verhaal over kleuren op onze 2v boxers. Je kon in die tijd af fabriek ook b.v. je boxer in dezelfde kleur laten afleveren als je bmw auto die je had gekocht. Dit schijnt vooral in Duitsland toen nog wel eens gebeurd te zijn. Ook werden er toen nog wel eens door importeurs kleine batches motoren in speciale kleurcombinaties en specs. besteld en geleverd. Kleurnummers van deze speciale kleur batches schijnen niet goed terug te vinden te zijn. Dit kan dus nog wel eens behoorlijk verwarrend werken. Lekker spitten dus. Groetjes, Kees.
02-17-2012, 08:43 PM
De eerste foto van een "Gold" RS in dit topic is te diepgeel, de tweede klopt beter.
Hier een foto van mijn nog verder verschoten /vergeelde gebakje. Met vriendelijke groet, PeterH [img]/import/photos/p43441s.jpg[/img] |
« Next Oldest | Next Newest »
|
Users browsing this thread: 1 Guest(s)