Reactie van bezoeker 'cees', geïmporteerd van het oude forum:
De dag dat je een 2 klepper koopt , of tot het besluit komt dat die er toch mot komme . Koop dan het motorhandboek Nr 68 bij de sponsor of Peters uitgeverij Deventer. 2kleppers van 1970 tot 1996 . Draait rond de 40 Euro . Das minder dan 1uur monteur . Als je dat doorleest , is je Boxer schierigheid of verdwenen of je wil graag nog meer weten. Groetjes Cees.
Reactie van bezoeker 'ariej', geïmporteerd van het oude forum:
jeumig, voor 40 euro per uur wil ik ook wel aan allerei motoren sleutelen...(ook wel voor minder...)
Bedankt voor de tip!
Reactie van bezoeker 'Bmwdubble', geïmporteerd van het oude forum:
Je bent wel druk geweest met al je orientatie, hoop dat je nog aan rijden toekomt. heb hier nog een R100RS staan, in wit, met rond de 130k op de teller. Vorig jaar was dat nog mijn eerste motor, maar inmiddels heb ik er een K100RS bij.
Met de R reed ik gewoon iedere dag, en ieder weekeinde zo'n 500 kilometer.
Maar nu staat ie meest ongebruikt, moet eigenlijk een nieuwe accu in en mooist is als er nieuwe vlotters in de carb komen. Ga ik dat doen of doe ik m weg voor 1800 eur? Laat maar weten....Lijkt me leuk als iemand met een hoog Zen gehalte hem overneemt!
Reactie van bezoeker 'Piet', geïmporteerd van het oude forum:
Das hooguit 1000 waard, een sleutel ding!
Ik zit aan de huidige en recente advertetnties dat de 1ste helft jaren '80 boxers wat duurder worden aangeboden dan de latere(prijsverschil van ca 500-800 euro) Is dit in het algeneem zo(zijn deze gewilder?) of heeft dit beeld zich nu bij toeval gevormd?
Enne, ik heb op zich nix tegen sleuteldingen, dan weet je meteen hoe alles inelkaar steekt en dat je 't goed in elkaar gaat zetten, maar uiteraard wil je van te voren een zo volledig mogelijk beeld van hebben de de vraagprijs er mee in evenwicht staan..
kijk, het ligt dus niet aan mij... ik heb echter niet echt grote verschillen kunnen vinden naast het candy/kermis groen en -rood, misschien rondere kunstof delen achter?
Of betere kwaliteit van bepaalde onderdelen?
Tssk, daar ga ik alweer.. naast mijn 'leuke' hobby-vervoersbarrels wil ik dus iets vlots en met kup.. maar dan wel een R en geen K (consessie 1 die naar dezelfde kant op gaat..) nu heb ik een beeld gekregen en neig ik ook meer naar de oudere..
Wat is er gebeurd met'maakt niet uit hoe het er uitziet maar het moet alleen maar functioneel zijn?? Juist, het neemt weer dezelfde loop als bij mijn andere en vorige motoren.. (jawa, enfield, dnepr, triumph, BSA, condor,, MZ, ural etc..)
Reactie van bezoeker 'Jort', geïmporteerd van het oude forum:
al eens een cbr600 geprobeert ?
Misschien een schapenvacht over het zadel, net als bij m'n enfield??