12-13-2011, 03:04 PM
Reactie van bezoeker 'Dick B.', geïmporteerd van het oude forum:
Wat een reacties allemaal en inderdaad wel veel gezeur.
En of BMW rijders "echte motorrijders " zijn, ??
Wat is een echte motorrijder , iemand die zomer en winter rijd, veel of weinig kilometers maakt, wel of niet geniet van het rijden op een motor.
Ik heb jaren, winter en zomer gereden 25 -30 D km per jaar. en dat op een BMW boxer.
Ben ik dan een "echte motorrijder" of juist niet.
Hooghartig ????? denk ik niet, gewoon iemand die motorrijden leuk vind, inclusief het onderhoud, zoals je "vroeger ha ha ," ook mensen had die op Italiaanse, Engelse en Japanse motorfietsen reden.
De motor maakt niet de motorrijder, de mens die er op rijdt wel !!!
Topic afsluiten, gezeur vergeten, gewoon rijden omdat het leuk is, Elke motor is goed.
Wat een reacties allemaal en inderdaad wel veel gezeur.
En of BMW rijders "echte motorrijders " zijn, ??
Wat is een echte motorrijder , iemand die zomer en winter rijd, veel of weinig kilometers maakt, wel of niet geniet van het rijden op een motor.
Ik heb jaren, winter en zomer gereden 25 -30 D km per jaar. en dat op een BMW boxer.
Ben ik dan een "echte motorrijder" of juist niet.
Hooghartig ????? denk ik niet, gewoon iemand die motorrijden leuk vind, inclusief het onderhoud, zoals je "vroeger ha ha ," ook mensen had die op Italiaanse, Engelse en Japanse motorfietsen reden.
De motor maakt niet de motorrijder, de mens die er op rijdt wel !!!
Topic afsluiten, gezeur vergeten, gewoon rijden omdat het leuk is, Elke motor is goed.