11-21-2011, 08:58 PM
Ik ben inderdaad blij met een dergelijke reactie. Als d e kuip te heet wordt rijd ik weer op mijn andere trage motorfietsen. Het zijn juist de lange(snelweg) stukken met slecht/koud weer waar ik wat voor zoek.
Qua eisen, ach, de helft van de terminologie zal me een worst zijn.. in de dnepr heb ik ook nooit veel last gehad van cardanreactie en zo luxe hoeft het van mij niet. Contactpunten, oude bedrading of af en toe reparatie maken me helemaal niets uit. Een bakje overhalen ook niet, maar hoe zit 't met onderdelen voor deze delen die nogal eens 't haasje zijn?
Over het loodvrij.. over dat verschijnsel en de (on-) zin van loodvervanger wordt veel afgebabbeld. ik denk er het mijne van..
De bovenstaande r80 is cool, maar liever een exemplaar met platte buddy voor passagiere en-as't even kan, bagagerekje..Maar dat is later vast wel uit te wisselene als je zo iets vind.
Hoe zit het met de slijtage van balhoofd, vorkpoten en achterburglagering?
Is het frame ergens roestgevoelig?
Slijten de nokken van de as over verloop van tijd?
En, als de r80 dezelfde krukas heeft als de r100, kun je dan 'zomaar'r100 cylinders, koppen en zuigers monteren of is de krukasbalans dan zoek?
Qua eisen, ach, de helft van de terminologie zal me een worst zijn.. in de dnepr heb ik ook nooit veel last gehad van cardanreactie en zo luxe hoeft het van mij niet. Contactpunten, oude bedrading of af en toe reparatie maken me helemaal niets uit. Een bakje overhalen ook niet, maar hoe zit 't met onderdelen voor deze delen die nogal eens 't haasje zijn?
Over het loodvrij.. over dat verschijnsel en de (on-) zin van loodvervanger wordt veel afgebabbeld. ik denk er het mijne van..
De bovenstaande r80 is cool, maar liever een exemplaar met platte buddy voor passagiere en-as't even kan, bagagerekje..Maar dat is later vast wel uit te wisselene als je zo iets vind.
Hoe zit het met de slijtage van balhoofd, vorkpoten en achterburglagering?
Is het frame ergens roestgevoelig?
Slijten de nokken van de as over verloop van tijd?
En, als de r80 dezelfde krukas heeft als de r100, kun je dan 'zomaar'r100 cylinders, koppen en zuigers monteren of is de krukasbalans dan zoek?