11-21-2011, 03:13 PM
Ariej (of ben je sammie incognieto) en anderen:
Nicasil vanaf het vierkante luchtfilter, dus 1981
Loodvrij vanaf 1985.
Ik heb zelf een R65 monolever en merk dus niets van de cardanreactie. Er staat nu bijna 100.000 km op de teller en is alleen open geweest om klepspeling te controleren. Nu trek ik ook (bijna) nooit door tot 7000 t/min en bljf normaal gesproken altijd onder de 6000 t/min dus dat kan een hoop verklaren.
Door het "Baukastensystem" is alles ook geschikt voor zwaardere modellen dus met 650 cc is alles relatief onderbelast ondanks dat de topsnelheid van dit model (opgegeven door BMW) toch net even boven de 170 km/h ligt.
Ik vind dit het ideale model voor woon-werk verkeer en om te toeren.
Nicasil vanaf het vierkante luchtfilter, dus 1981
Loodvrij vanaf 1985.
Ik heb zelf een R65 monolever en merk dus niets van de cardanreactie. Er staat nu bijna 100.000 km op de teller en is alleen open geweest om klepspeling te controleren. Nu trek ik ook (bijna) nooit door tot 7000 t/min en bljf normaal gesproken altijd onder de 6000 t/min dus dat kan een hoop verklaren.
Door het "Baukastensystem" is alles ook geschikt voor zwaardere modellen dus met 650 cc is alles relatief onderbelast ondanks dat de topsnelheid van dit model (opgegeven door BMW) toch net even boven de 170 km/h ligt.
Ik vind dit het ideale model voor woon-werk verkeer en om te toeren.