10-31-2011, 12:06 AM
Vandaag heb ik de magnetische plug uit de versnellingsbak gedraaid, er hingenm ongeveer een centimeter metalen schilfers aan. Samen met het moeilijk draaien van de uitgaande as denk ik het probleem dus wel gelokaliseerd te hebben. Ik zal eerst eens verder zoeken binnen het forum naar tips hierover. Bedankt allemaal voor het meedenken!
Maar ik kreeg ook tips over de splines. Vandaag heb ik ook de koppeling gedemonteerd en ik denk dat de splines de tandwieloverbrenging van de aandrijving naar de versnellingsbak is, juist? Of is het geheel te roestig? Dat lijkt me eerder, maar wat mag ik dan wel en niet invetten. Op zich heb ik het idee dat alle delen nog wel ok zijn, de roest is er niet ingevreten. Ik kijk uit naar reakties!
[img]/import/photos/p42250s.jpg[/img]
Maar ik kreeg ook tips over de splines. Vandaag heb ik ook de koppeling gedemonteerd en ik denk dat de splines de tandwieloverbrenging van de aandrijving naar de versnellingsbak is, juist? Of is het geheel te roestig? Dat lijkt me eerder, maar wat mag ik dan wel en niet invetten. Op zich heb ik het idee dat alle delen nog wel ok zijn, de roest is er niet ingevreten. Ik kijk uit naar reakties!
[img]/import/photos/p42250s.jpg[/img]