08-24-2011, 08:00 PM
Ik zoek de bevestiging of een K75 zo rond de 100.000 km meestal de volgende flinke extra onderhoudskosten 'overkomt':
- revisie startmotor (koolborsteltjes)
- rubber ophanging dynamo
- revisie olie/waterpomp
- revisie cardanhuis en evt cardanas (splines versleten)
- revisie koppelingshuis (0-ringen, smeren buitenring, drukplaat, etc)
- kettingspanner en plastic glijplaat
- vernieuwen balhoofd
- vernieuwen keerringen voorfork
- vervangen remschijf achter
- vervangen brandstofpomp ivm interen rubber agv 'nieuwe' benzines
Dit rijtje is een beetje wat ik opmaak bij dit forum; maar is dit nu allemaal uitzondering en pech of wordt zo langzamerhand meer dan waarschijnlijk?
Ben benieuwd,
Groet Erwin
- revisie startmotor (koolborsteltjes)
- rubber ophanging dynamo
- revisie olie/waterpomp
- revisie cardanhuis en evt cardanas (splines versleten)
- revisie koppelingshuis (0-ringen, smeren buitenring, drukplaat, etc)
- kettingspanner en plastic glijplaat
- vernieuwen balhoofd
- vernieuwen keerringen voorfork
- vervangen remschijf achter
- vervangen brandstofpomp ivm interen rubber agv 'nieuwe' benzines
Dit rijtje is een beetje wat ik opmaak bij dit forum; maar is dit nu allemaal uitzondering en pech of wordt zo langzamerhand meer dan waarschijnlijk?
Ben benieuwd,
Groet Erwin