Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
stuur
hallo allemaal ik heb een r75-5 uit 73 met een origineel stuur.nu wil ik hier een m stuur op zetten.heeft iemand hier ervaring mee hoe dat rijd?.en is het stuur plaatsen makkelijk te doen.
Reply
Wat is een M stuur ?

Met vriendelijke groet,

PeterH
Reply
M-stuur is een beetje racylook,meer een product uit de Seventy's, hoe dat rijdt? Geen idee eigenlijk, rij zelf al jaren met clipons en daar wen je aan, je zit er alleen meer in een gebogen houding op en kunt last van je rug krijgen, de natuurlijke zithouding die BMW voor ogen had verdwijnt dus.
Stuur monteren vereist geen hoog technisch inzicht lijkt me.Of de kabels nog passen, ivm lengte, is punt twee natuurlijk.
Reply
Quote:M-stuur is een beetje racylook,meer een product uit de Seventy's, hoe dat rijdt? Geen idee eigenlijk, rij zelf al jaren met clipons en daar wen je aan, je zit er alleen meer in een gebogen houding op en kunt last van je rug krijgen, de natuurlijke zithouding die BMW voor ogen had verdwijnt dus.
Stuur monteren vereist geen hoog technisch inzicht lijkt me.Of de kabels nog passen, ivm lengte, is punt twee natuurlijk.
Oke, als ik het goed begrijp dus meer een uitgebogen U met aan elke kant een poot waar gas en koppeling op zitten. Zit op de normale manier in de stuurstroppen. Heb er een gehad met verstelbare poten, op m,n R69S en inderdaad in de vroege Seventies. Op lange ritten zat het gewoon kl....

Met vriendelijke groet,

PeterH
Reply
Reactie van bezoeker 'Chris VR', geïmporteerd van het oude forum:

Wij noemden dat een "hangstuur".
Was zeer trendy, zag er snel uit!
Reply

Dit is een M-stuur.
Reply

Quote:Dit is een M-stuur.
Als je wat te melden hebt gebruik dan je eigen naam SVP.
Wel zo netjes dacht ik.

Chris
Reply
Reactie van bezoeker 'tristan', geïmporteerd van het oude forum:

Quote:hallo allemaal ik heb een r75-5 uit 73 met een origineel stuur.nu wil ik hier een m stuur op zetten.heeft iemand hier ervaring mee hoe dat rijd?.en is het stuur plaatsen makkelijk te doen.
mijn vader heeft een paar jaar geleden zon M-stuur op zn caferacer gehad , ik geloof niet dat het er lang op heeft gezeten, ik heb er zelf ook een proefrit mee gemaakt ik kon het ook niet waarderen.
er valt ook weinig mee te stellen qua zithouding. je zou dan beter echter clipons kunnen proberen.
je hebt volgens mij 3 verschillende sturen voor de /5 die origineel zijn.
klein, halfhoog en hoog.
persoonlijk vind ik het kleine ook wel sportief
Reply

Hallo,

Deze naam staan hier vast in het venster, vreemd
Reply

Quote:Hallo,

Deze naam staan hier vast in het venster, vreemd
Dat meld je dan met opnieuw het gebruikmaken van mijn naam, maar zonder het te corrigeren, of je eigen naam te vermelden.
Dat is geen toeval meer, maar buitengewoon onbeschoft.

Chris
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)