Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
uitlaten R60/6
hoi wie kan me helpen aan mooie gebruikte uitlaten van een BMW R60/6 1974
hoor t graag , tel, 0135348506.

grt Wil
Reply
Reactie van bezoeker 'eric', geïmporteerd van het oude forum:

informeer eens bij de hobbyist.
Reply
Reactie van bezoeker 'Jasper', geïmporteerd van het oude forum:

Dus als iemand jv motors aanraad mag dat niet? en als iemand de hobbyist zelf aanraad wel ? wat hypocriet zeg.
Reply
Reactie van bezoeker 'Bert', geïmporteerd van het oude forum:

Quote:Dus als iemand jv motors aanraad mag dat niet? en als iemand de hobbyist zelf aanraad wel ? wat hypocriet zeg.
Vind je, denk zelf eens goed na als je dat kunt.
Reply
Quote:hoi wie kan me helpen aan mooie gebruikte uitlaten van een BMW R60/6 1974
hoor t graag , tel, 0135348506.

grt Wil
Wat zoek je, de fabrrieks originele of de RVS versie? Wat heb je er voor over?

Reply
Hoi Bert, het is me vandaag gelukt om ze schoon te krijgen. bloed zweet en tranen.
ze blinken weer als nieuw, heb het gedaan met waterproof licht geschuurd waarna met goede poets.

maar toch bedankt voor de reactie, Wil.
Reply
Reactie van bezoeker 'marcel', geïmporteerd van het oude forum:

Wellicht wist Wil niet dat je bij onze sponsor kon aankloppen?
Reply
Reactie van bezoeker 'Paulus van Tarsus', geïmporteerd van het oude forum:

Quote:<blockquote>Dus als iemand jv motors aanraad mag dat niet? en als iemand de hobbyist zelf aanraad wel ? wat hypocriet zeg.
Vind je, denk zelf eens goed na als je dat kunt.</blockquote>Dat zou wel eens een probleem kunnen worden denk ik, dat nadenken.
Lompigheid ten aanzien van onze gastheer is hier eerder regel dan uitzondering.
Als je iemand daar op wijst, krijg je een partij reacties die een Neanderthaler niet zou kunnen c.q willen bedenken.

Groeten Paul.
Reply
Reactie van bezoeker 'Jasper', geïmporteerd van het oude forum:

Tgaat er hier op het forum om, om elkaar te HELPEN, niet om onze gastheer aan meer winst te helpen vind ik. Dus alle adressen mogen genoemd worden, zodat er een eerlijke handel ontstaat, gebaseerd op kwaliteit en prijs. Alleen dan kan men goede keuzes maken die hij/ zij wil maken.

Dit verwijderen van dat soort tips die de gastheer niet aanstaan lijkt wat op bepaalde achterlopende landen waar je niet anders mag denken dan de dictator...voorbeelden zat.

J.
Reply
Reactie van bezoeker 'wil', geïmporteerd van het oude forum:

hallo ,
inderdaad wist ik niet dat ik bij de hobbyist te recht kon voor onderdelen. maar kwam daar door de reacties al snel achter. Mooi zo, hoef ik niet verder te zoeken, jammer dat het zo ver weg is vanuit Goirle. Gelukkig stuurd Chris snel op wat je nodig hebt. Toffe en snelle service dus.

was dus niet uit op discussies uit te lokken over het wel of niet radgeven richting gebruikte spullen. mijn excuses hiervoor als ik die indruk gegeven zou hebben.

verder een mooie bruikbare site waar een nieuweling veel aan kan hebben.
maar voor mij staat de motor en het genieten daarvan voorop.

zal binnenkort eens foto plaatsen van het resultaat, als dat mag.

nieuweling Wil

Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)