Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
/5 achterwiel in R60 frame
Reactie van bezoeker 'piet', geïmporteerd van het oude forum:

in mijn 1958 BMW R60 is een /5 achterwiel gemonteerd in een aangepaste R60 achtervork met een achterhuis van een /5, ik krijg het wiel er niet uit zonder dat huis te demonteren, weet iemand of hier een oplossing voor is? vast bedankt voor uw reaktie
Reply
is deze aanpassing gedaan voor zijspangebruik? Ik heb namelijk eenzelfde soort modificatie maar met een leeggelopen achterband lukt het het wiel naar achteren ertussen door te wurmen...
Reply
Reactie van bezoeker 'Piet', geïmporteerd van het oude forum:

nee, niet voor zijspangebruik, ik heb bij een andere omgebouwde R60 achtervork gezien dat door smallere remschoenen te gebruiken het wel lukt het wiel eruit te krijgen, ook in dit geval moet je dan de achterband leeg laten lopen, ik ga op zoek naarzo`n setje smalle remschoenen, misschien heeft Kasper ze wel, fotootje van mijn R60 met R60/5 techniek is erbij

[img]/import/photos/p42432s.jpg[/img]
Reply
Of ik het mooi vind weet ik nog niet, het is wel apart,dat wel
Reply
het lijkt meer een /5 met /2 details. Zo te zien zijn alleen tank,vaste framedelen en achterspatbord van de R 60. Moet een knappe ombouwklus geweest zijn. Wel heel apart.
Waar laat je de accu?

Met vriendelijke groet,

PeterH
Reply
Bij een standaard streep 5 wil het achterwiel er ook niet zomaar uit, moet je de band ook leeg laten lopen, remvoering zit domweg in de weg.
Reply
Reactie van bezoeker 'Ton', geïmporteerd van het oude forum:

Dat hele bmw concept is echt bagger.
Reply
Reactie van bezoeker 'Jan', geïmporteerd van het oude forum:

Ziet er stoer uit.
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)