Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Zwart wormwieltje
Mannen, of vrouwen,
Ik heb mijn kilometerteller gerepareerd, de speling op de as voor de kilometerstand was te groot en daardoor bleef hij vastzitten. Maar omdat ik daarmee te lang heb gereden is het zwarte wormwielasje dat aangedreven wordt door de kilometerkabel, en dat in het rode plastic houdertje zit, waardoor hij een messing tandwieltje aandrijft, dat zwarte wormwielasje is beschadigd. Casu in Utrecht wil me geen asje verkopen, maar wel de hele teller opgestuurd krijgen tegen hun prijzen. ik kan geen link plaatsen naar Het artikel hier in het forum maar je kan het vinden als je zoekt op dagteller gestopt, in een van de antwoorden staat een link naar het engelstalig artikel, en van dat engelstalig artikel zoek ik het ding dat op foto 6 staat.
Maar misschien heeft iemand nog een teller liggen die mij het wormwielasje wil opsturen?
Reply
Reactie van bezoeker 'cees', geïmporteerd van het oude forum:

Je zou het kunnen treffen , maar de spoeling wordt zeer dun . Dan moet je wel de code die op je teller onder KM/U staat , ook meegeven W...... bij voorbeeld . Bij iedere verschillende eind overbrenging ( cardan) hoort een teller met een W code. Groetjes Cees.
Reply
Reactie van bezoeker 'Peterr45', geïmporteerd van het oude forum:

Hobbyist heeft ook gebruikte delen!

ook ooit stuk van een teller gekocht waarvan ik delen kon gebruiken.

succes
Reply
Reactie van bezoeker 'Coupe900s', geïmporteerd van het oude forum:

ok! Het nummer, Cees, is w 1117, correspondeert met de Mijlen die ik altijd aflees, is een oude Amerikaanse fiets
Reply
Quote:ok! Het nummer, Cees, is w 1117, correspondeert met de Mijlen die ik altijd aflees, is een oude Amerikaanse fiets
Dan ook nog bedankt voor de tip; zal de hobbyist ook ff bellen!
Reply
Quote:<blockquote>ok! Het nummer, Cees, is w 1117, correspondeert met de Mijlen die ik altijd aflees, is een oude Amerikaanse fiets
Dan ook nog bedankt voor de tip; zal de hobbyist ook ff bellen!</blockquote>Nummer is bij beter lezen w 1.112 gebleken, sorry voor de verspreking
Reply
Inmiddels heb ik contact gehad met Caspar van de Hobbyist. Een zwart wormwieltje is niet meer voorradig. Dus als iemand een afgedankte teller heeft, die daaruit wen zwart wormwieltje wel wil missen, hou ik me aanbevolen!
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)