Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
knipperautomaat
Reactie van bezoeker 'hans arts', geïmporteerd van het oude forum:

Wie weet een manier om het automatisch uitschakelmechanisme van de knipperlichten van mijn bmw k75 uit te schakelen zodat het pas uit gaat als ik het wil?

groet, hans arts
Reply
Reactie van bezoeker '(onbekend)', geïmporteerd van het oude forum:

Zou het een oplossing zijn als je er een zoemer tussen zet, zo hoorje of hij uit of aan is. Ik vind het ook storend, je meent hem aangezet te hebben, en ondertussen is je knipper al weer uit.
Groet ron
Reply
Reactie van bezoeker 'Van der Haegen Danny', geïmporteerd van het oude forum:

Dat gaat via je dashboard of motronic,ik heb daar eigenlijk nog nooit een plattegrond van gezien en wil er ook niet aan prutsen...het moet waarschijnlijk vanaf je pinkdoos wel na te trekken zijn welke draad het is en op die manier kan je eens proberen of loskoppelen gevolgen heeft? ik geloof nooit dat je het kan bijregelen,het werkt op twee manieren,ik geloof dat het met tijd werkt onder de 50 per uur (ik zeg zo maar iets) en met afstand (meters) als je sneller rijd dan 50 per uur,waarom wil je het trouwens wijzigen??
Reply
Reactie van bezoeker 'Paul', geïmporteerd van het oude forum:

Hoi.

De knipper automaat zit met de km-teller verbonden.

Volgens Peters handboek slaat na 210m of 10s/50kmh de automaat af.

Wil je deze automatische functie uitschakelen, dan de blauw/groene draad onder de knipperautomaat loshalen.

Je haalt dan het signaal van de teller weg, wat de teller hiervan vindt, is mij ook niet bekent.

Groet, Paul.
Reply
Reactie van bezoeker '(onbekend)', geïmporteerd van het oude forum:

zou het een oplossing zijn als je er een zoemer tussen zet, zo hoor je of hij aan of uit is. Ik zelf vind het ook vervelend, zet je de knipper aan, gaat hij vanzelf uit terwijl je in de veronderstelling bent dat hij aan is.
Groet ron
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)