Threads: 2
hoi ,
weer een vraagje vanuit mij ,
ik heb dus een r80 '83 kan passen hier ook alleen de cilinders met zuigers op van een r100?
Reactie van bezoeker 'Cees', geïmporteerd van het oude forum:
Emiel :: Huiswerk maken . De volgende punten . De slag van krukas//// De diameter van zuigerpennen //// Is de nokkenas het zelfde//// Diameter van uitlaatbochten en dempers. .Carburateurs !!! Moet er dan ook een oliekoeler op ja of nee.!!! Aanpassen van eindoverbrenging , anders heeft het geen enkel nut , buiten een paar pk s meer!!!! Trek je conclusie !!! Groetjes Cees.
Reactie van bezoeker 'Tom', geïmporteerd van het oude forum:
Kijk even bij Siebenrock, heb je gelijk een idee wat er nodig is.
Overigens is het een r80/7 of een r80rt?
Of een r80g/s of r80st
de r80 zonder toevoeging kwam pas vanaf 1985 (monolever)
Emiel,
cilinders gaan passen, zuiger geen probleem, slag is hetzelfde.
Alleen de cilinderkop is anders, maar hier zijn wel andere zuigers voor te koop nl 1000cc zuigers voor 800cc koppen.
Richard
Reactie van bezoeker 'Ton van Schilt', geïmporteerd van het oude forum:
Vraag Rudyhadee maar die heeft op zijn R75/5 een siebenrock set gezet hij weet zo ongeveer wat je tegen gaat komen.
Tuurlijk zijn dr meer die expertise in huis ghebben maar bij rudy heb ik het aardig gevolgd hier op het forum
Tik zijn naam maar eens in op het zoekvenster op het forum
Emiel,
de ontsteking van SH kan je online bestellen. in NL wordt deze niet verkocht, maar vandaag bestellen morgen in huis. Ik heb die onsteking nu 8 jaar op mijn BMW zitten en nooit problemen mee gehad.
Welke nokkenas ga je inbouwen?
Die geflowde koppen heb je daar ook een extra bougie ingezet?
Richard