Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
cylinderkop reviseren
Reactie van bezoeker 'Nuttin Guido', geïmporteerd van het oude forum:

Beste Hobbyist
Heb vandaag m'n R80RT van 83 de cylinderkoppen gedemonteerd,Als ik die cylinderkoppen mee breng krijg ik andere koppen mee of krijg ik na de revisie mijn cylinder koppen mee terug(na een paar dagen)? een andere vraag waar ik ook mee zit is:bij het demonteren is de L cylinder losgekomen van de blok wat kan ik het best doen rekening houdend dat de rubbers van de stotersstangen geleidingen een beetje olielekken.de motor heeft nu bijna 120.000km.Moet je ook de zuigerveren vervangen? hij verbruikt ongeveer een dikke liter olie per 1000km.?
Graag reactie
Guido
Reply
Reactie van bezoeker 'willem', geïmporteerd van het oude forum:

Nooit zomaar zuigerveren vervangen, heeft niet zoveel nut zonder hoonen of booren. kunt het beste iemand diameter cilinder,zuiger, slotspeling enz.laten meten
zodat je weet wat er moet vervangen worden.anders gewoon bellen voor informatie of naar de hobbyist of een andere motorzaak
Reply
Reactie van bezoeker 'martin', geïmporteerd van het oude forum:

guido;
de mensen van de hobbyist zelf lezen dit forum absuluut niet, nog nooit wat van gemerkt.
en nee er zijn volgens mij geen tijdelijke leenkoppen en ja je krijgt na de revisie je eigen koppen terug tenzij je ze wilt inruilen voor anderen met bijbetaling, eerst bellen voor de drukte en verwachte doorlooptijd dus!
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)