Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Is dit kwalitatief wat ?
Reactie van bezoeker 'ton van Schilt', geïmporteerd van het oude forum:

Quote:<blockquote>Vind ik onzin, als je elkaar kan helpen aan gunstige onderdelen: doen!

ik heb deze namelijk nu 2 maanden op mijn r45 zitten, en bevalt gewoon prima. zet de prijs maares af tegen koni (ikon) of hagon en beoordeel dan.

Het chroom lijkt ook prima.
Ik oordeel niet over de kwaliteit, ik ken ze ten slotte niet.
Ik kan me overigens wel voorstellen dat ze op een R45 wat beter tot hun recht komen dan op een volwassen fiets, maar dat terzijde.
Als je elkaar aan gunstige onderdelen kunt helpen, moet je dat inderdaad gewoon doen, helemaal mee eens.
Maar dan moet wel de juiste kanalen kiezen.
Het is een kwestie van goed fatsoen, of in dit geval het gebrek hieraan.
Als iemand dat niet zelf inziet heeft mijn punt zichzelf eigenlijk al bewezen.

De mazzel: Chris</blockquote>Met andere woorden jij vind het onfatsoenlijk.? Let op ik ben niet tegen fatsoenlijk omgaan met elkaar, ik vind dit dan ook niet onfatsoenlijk. eerder het tegendeel.
Stel dat Casper merkt dat hij steeds minder dure schokkers verkoopt omdat Joost ook tegen redelijke prijzen "goed"spul verkoopt. (Dit als het goede schokkers zijn he, want dat is mijn vraag natuurlijk) Dan help ik hem toch door hem daar op te wijzen en niet door mijn mond dicht te houden.
Dat laatste is nl de afgelopen jaren inde RK kerk gebeurd.Mondje dicht want het is niet fatsoenlijk om menheer pastoor tegen te spreken.... en de gevolgen die staan al meer dan een jaar in het nieuws.
Nu is motoronderdelen verkopen natuurlijk wel wat anders maar de werking en het principe zijn natuurlijk wel gelijk.

Conclusie: ik ben het niet met je eens. Hebben we dat ook eens hier. Twee mensen die het niet eens zijn en dat op een normale manier aan elkaar vertellen.
Wens je veel rij plezier
Reply
Reactie van bezoeker 'Peter', geïmporteerd van het oude forum:

En misschien ten overvloede: wie weet gaan de Ikon's (waar nu een ander topic over een bevestiging gaat) wel 30 jaar mee, en deze 10 ? Ik heb ook al eens roestige Koni's gehad.

369 euro de set voor Ikon, deel dat eens door 75...
4,92.....dus bijna 5 low budget sets voor 1 sets Ikons...

succes met de keuze.

R45 1978 (volgens sommige niet volwassen)
R100rs 1983
Reply
JV is prima en leuk zaakje. Joost zal altijd eerlijk zijn over de kwaliteit van z'n geboden waar. Hij kan je dus zelf vertellen hoe goed of slecht deze dempers zijn!
Reply
Reactie van bezoeker 'Louis van Rijn', geïmporteerd van het oude forum:

Hi demper gents,

Eens, lang geleden, op m'n R60/5 meegemaakt dat de demping van de originele dempers (eerste montage) vrij snel tot 0 ( echt nul) terug ging.
Wat een vreemde sensatie! Niet mee te rijden! Als of je op een luchtbed rijdt en enorme slagen maakt. Heel langzaam naar huis getukt, dat was de enige mogelijkheid.
In de buidel getast en echte Koni's erop gezet. Hebben het daarna 100% goed en voor altijd goed gedaan, en R60/5 is zo er mee verkocht.

Om het roesten van de veren tegen te gaan schuif ik krimpkous om de veren heen. Dat is een heel gepruts. Vooraf de veer goed invetten. Na het verhitten zijn de veren geplastificeerd en roesten ze nooooooit meer omdat de vetlaag eronder zit. Vet ijzer roest niet. (Ik zie die machine wel in het jaar 2500 in een museum..)

GaRoeten Louis

Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)