Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
audio aansluiting op K1200LT
Reactie van bezoeker 'Van de Poel jos', geïmporteerd van het oude forum:

De gps van mijn K1200 LT heeft het na tien jaar begeven. Na eindeloos zoeken naar de oorzaak en zowat alles gedemonteerd te hebben, geef ik de moed op en ga een tom tom plaatsen op de motor.
Om ook het geluid van de tom-tom via de intercom te horen moet ik een audio ingang vinden op de radio cassette. (mijn baehr intercom heeft geen extra audio ingang).
Achteraan de radio-cassette zitten twee stekkerbussen onder/naast elkaar en onderaan nog een verchroomde stekkerbus. Verder zit er ook nog een op stekker los (wit) tussen de kabelbomen achter de radio welke niet gebruikt wordt blijkbaar
In de rechtse koffer zitten ook de stekkers voor een cd-rom aansluiting waarvan een platte stekker(vrouw) met draadkleur rood/wit/bruin en daarnaast ook nog een zespolige stekker(vrouw) waarvan slechts vier aansluitingen gebruikt worden met als draadkleur zwart/geel/bruin/doorschijnend.
Mijn vraag is nu welke van deze ik kan gebruiken als audio ingang en of welke oplossing bestaat er hier voor ???
Het betreft een radio/cassette Becker 65.12-2 305711
Onderaan rechts op de radio is geen stekker voorziening welke wel aanwezig bij de uitvoering radio/cd combinatie (en ook een audio ingang heeft).
Is het uitgaande audio signaal van de tom tom voldoende sterk en of moet dit versterkt worden ?
Of heeft er iemand een andere oplossing ?
mvg.jos
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)