Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nieuw op het forum
Quote:Nog eentje...:
Niet verkeerd Frans, welke motorboer gaat de balanspijp monteren, BMW-man?
Zoek nog motorboer voor een revisie.
Reply
Quote:<blockquote>Nog eentje...:
Niet verkeerd Frans, welke motorboer gaat de balanspijp monteren, BMW-man?
Zoek nog motorboer voor een revisie.</blockquote>Mamola in Laren gelderland... dat is hier om de hoek... Echter zit al weer te twijfelen... tot op heden heb ik altijd zelf m'n problemen opgelost met deze fiets.. dus vindt ik het eigenlijk van de gekke dat ik voor een lullig balanspijpje naar een motor zaak ga.. (Die gene die 7Km bij mij vandaan woont zou jij mij een mail willen sturen.. pa5ca (apenstaart) chello.nl

Ik moet en kan wel zeggen dat deze jongens in Laren wel eerlijk zijn en alles hebben voor de oude en nieuwe BMW's... je krijgt kuerig de keuze of je orginele of imitatie onderdelen wilt hebben....Reviesies doen ze ook.
Er is ook nog iemand in Vorden naam weet ik zo niet (morgen wel) die schijnt ook erg goed te zijn in BMW reviesies.

Frans
Reply
Quote:<blockquote>Beide heren... bedankt voor de snelle reacties... Inmiddels heb ik contact gehad met een lokale motor zaak en kan voor een redelijk bedrag de nieuwe balanspijp laten monteren zonder het gezeur dat ik toch nog zelf de moeren moet doorzagen.
De pijp gaat me 35 Euro kosten montage ook 35 euro.. + het risico dat alsnog de moeren moeten worden vervangen.. dat is de gok. Achteraf ben ik ben bang dat ik de cilinders vermoer als ik probeer de moeren los te draaien. Die dingen zitten al vast vanaf 1974.
Nogmaals bedankt voor het aanbod van de sleutel... maar vindt het net even te link om zelf te gaan prutsen.
laat hier wel even weten hoe het verder verloopt.
Hallo Frans,

als je motor goed onderhouden is moet het lossen van de moeren geen groot probleem zijn. Risico van schade is niet groter dan het rijden in het tegenwoordige verkeer.
Goed voorbehandelen en met beleid werken. Speciale sleutel is er juist voor om niets te beschadigen. Wat denk je hoe de lokale motorzaak dit doet?
</blockquote>Sorry zal later dat het Bert was... ben prima met e-mail te bereiken.. pa5ca(apenstaart) chello.nl

Alvast bedankt...

Frans
Reply
Quote:<blockquote><blockquote>Beide heren... bedankt voor de snelle reacties... Inmiddels heb ik contact gehad met een lokale motor zaak en kan voor een redelijk bedrag de nieuwe balanspijp laten monteren zonder het gezeur dat ik toch nog zelf de moeren moet doorzagen.
De pijp gaat me 35 Euro kosten montage ook 35 euro.. + het risico dat alsnog de moeren moeten worden vervangen.. dat is de gok. Achteraf ben ik ben bang dat ik de cilinders vermoer als ik probeer de moeren los te draaien. Die dingen zitten al vast vanaf 1974.
Nogmaals bedankt voor het aanbod van de sleutel... maar vindt het net even te link om zelf te gaan prutsen.
laat hier wel even weten hoe het verder verloopt.
Hallo Frans,

als je motor goed onderhouden is moet het lossen van de moeren geen groot probleem zijn. Risico van schade is niet groter dan het rijden in het tegenwoordige verkeer.
Goed voorbehandelen en met beleid werken. Speciale sleutel is er juist voor om niets te beschadigen. Wat denk je hoe de lokale motorzaak dit doet?
</blockquote>Sorry zal later dat het Bert was... ben prima met e-mail te bereiken.. pa5ca(apenstaart) chello.nl

Alvast bedankt...

Frans</blockquote>Frans, je hebt mail..................
Reply
Bert... bedankt en gevonden.... :-) mail je morgen op m'n gemak even terug...

Groeten
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)