Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Steeds meer ethanol bij benzine, hoe gaan onze klassiekers ermee om ?
In Nederland is er geen sprake van E10. In Duitsland raken ze het aan de straatstenen niet kwijt. Dus vergeet het maar.
Reply
Reactie van bezoeker 'oja ?', geïmporteerd van het oude forum:

In landen als Brazilië, de Verenigde Staten en sinds 1 januari 2007 ook in Nederland wordt ethanol ook vermengd met gewone benzine.

ja....alleen in Duitsland meld de pomphouder het netjes, hier niet.
Reply
Reactie van bezoeker 'Jasper', geïmporteerd van het oude forum:

Paul, andere mensen afkraken en minderwaardig doen is altijd -1 !
Reply
Reactie van bezoeker 'Voorbijganger', geïmporteerd van het oude forum:

ff een reactie op wat ik hier allemaal lees.

Ach en toch vind ik dat het Paulus siert dat hij in het goede van de mensen gelooft.
Het zwart wit denken in slecht en niet slecht is een beetje ongenuanceerd.
Ik denk dat een ieder zijn best doet om het "goed"te doen, maar daar stuit het al op problemen want wat is "goed"?
Daarnaast worden misstanden (aan de andere kant) van de wereld heel erg uitvergroot in het nieuws. Is dat een reden om te zeggen dat iedereen malafide is?

Om de waarheid te weten te komen zijn nuances volgens mij op zijn plaats en tja bij de waarheid hoort ook dat er mensen de fout ingaan (lees onterecht geld verdienen).dat gebeurd helaas.

Jammer dat er zo op de persoon gereageerd wordt, terwijl het meer op zijn plaats zou zijn om op elkaars ideeën te reageren.

Graag wat meer fatsoen, respect en wat minder gelijk.

Reply
Reactie van bezoeker 'Jeroen Venema', geïmporteerd van het oude forum:

Hallo Allen,

Het is dus duidelijk dat de vernieuwde inhoud van de brandstof wel wat gevolgen heeft.

Hopelijk wordt het aandeel niet verder verhoogd.

Groeten,
Jeroen
Reply
Tank altijd Shell V-Power, niks geen problemen mee.

R75/5 1972
Reply
Reactie van bezoeker 'Chris', geïmporteerd van het oude forum:

Er is niemand die problemen heeft, we rijden al jaren op een percentage alcohol.
Jeroen had alleen een vraag, die was beantwoord en onderbouwd.
Deze m.i. juiste inputs zijn gewist en de problemen zijn blijven staan.
Hobbyforums worden kennelijk beter geloofd dan professionele meningen, achterdocht denk ik.
Nu denkt jeroen dus dat hij wel een probleem heeft , terwijl dat er eerst niet was.
Die V-power etc. van Rudy zal over een paar jaar ook alcohol bevatten,( als ze het nu niet al hebben) net zo goed als er nu geen loodhoudende benzine meer te krijgen is.

Ik ga er gewoon mee rijden net zo goed als met ongelode benzine, veel keus zullen we ook niet hebben denk ik?

Groeten; Chris
Reply
Reactie van bezoeker 'Lion', geïmporteerd van het oude forum:

Ik heb in Frankrijk deze zomer regelmatig E10 getankt met een R1100GS en heb tot op heden nergens last van gehad. Gr, Lion
Reply
Reactie van bezoeker 'Jasper', geïmporteerd van het oude forum:

http://www.youtube.com/watch?v=BgQX3ndQQg4

http://www.youtube.com/watch?v=FfHW7KR33...re=related

Dus laten we gewoon lekker op benzine rijden en niet in de milieu-ridders geloven, net als in de jaren 70 (toen het ''milieu'' opkwam) zal men nu ook weer geen gelijk hebben.
Zo is de olie nog lang niet op (wat ze toen wel beweerden) en groeit pool-ijs aan op veel plaatsen, hier hoor je niets over want strookt niet met de ingeslagen weg.

Veel wetenschappers stappen uit de klimaat hoax en sluiten zich aan bij de ontkenners, juist omdat e.e.a. nergens op gebaseerd is, hooguit om belastingen te innen.
Maak het volk bang en je kan gaan innen.

Nu word er eea geteelt op grond waar we eigenlijk voedsel op horen te verbouwen. De voedsel prijzen zullen de pan uit rijzen, dit krijgt geen aandacht maar de extreme milieu activisten wel.

Eea reden tot nadenken en nuchter handelen.

Voor de Al Gore believers.....: pst...hij heeft geen gelijk....

J.
Reply
Reactie van bezoeker 'Chris', geïmporteerd van het oude forum:

Een profiel van Monckton.
Een ordinaire oplichter, die in vroeger tijd een titel heeft gehaald.
Laat zich nu inhuren door enkele industrieëlen die belang hebben.

Interessant leesvoer:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lord_Monckton

[img]/import/photos/p39700s.jpg[/img]
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)