Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
BMW verbeteren?
Reactie van bezoeker 'Rein', geïmporteerd van het oude forum:

Tom,

Je hebt volledig gelijk. Ik bedoelde een F ipv een R. Laat het nu weer een G zijn. Ik vind het allemaal prima. Van een G model had ik nog niet gehoord. Het volgende vond ik nog op internet:

2009: G 650 GS komt in beeld. Deze BMW is in principe dezelfde fiets als de F 650 GS eencilinder, maar de motor wordt in China geproduceerd en zal een ‘aangenaam’ prijskaartje hebben. Dit model wordt uitsluitend verkocht buiten Europa en Noord-Amerika.

In 2011 komt er dus een nieuwe G 650 GS op de markt, dit keer ook voor de ‘ontwikkelde wereld’ –en de motor zal geproduceerd worden in Berlijn. Wij kijken in ieder geval rijkhalsend uit naar de eerste ervaringen met de ‘nieuwe’ –G– die naar verwacht enthousiast omarmd zal worden bij (wereld)reizende motorfans.

Voor diegene die het allemaal nog bij wil houden met al die modellen, wens ik veel succes. BMW maakt het er ook niet makkelijker op. Ik doe het niet. Ik hou me maar bij de oude 2-kleppers. Overigens die eenpitters zullen best lekker rijden. Geen ervaring mee.

Ach ja, waar ging dit item ook al weer over. Dit was mijn laatste reactie. Iedereen veel plezierige kilometers in 2011 toegewenst. Of is het nu op een R, een G, een K, een F of wat dan ook, Het maakt allemaal niet uit.

Vr. gr.

Rein.

Reply
Reactie van bezoeker 'Tom', geïmporteerd van het oude forum:

Er wordt door fans beweerd dat de originele F650 met het Rotax blok en geassembleerd door Aprilia, kwalitatief beter is dan hetgeen BMW zelf produceerde destijds.
Ik zou het niet weten, een carburateur F650 rijdt wel erg lekker, dat weet ik wel. De nieuwste F650GS (800cc staande twin) schijnt overigens ook heel erg goed te zijn.
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)