Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
niet aanslaan bij koude
Reactie van bezoeker 'Peterr45', geïmporteerd van het oude forum:

en het ploffen bij vol choke.

Heel het ding nalopen is het advies.

Grt, Peter
Reply
Quote:De slang loopt door het aluminium van de luchtfilter helft richting de aanzuigbuis
ik zie twee zwarte vettige slangen met een schuin kantje in het luchtfilterhuis uitkomen, die komen "ergens vandaan" ik kan er verder niet bij denk ik.
Reply
Reactie van bezoeker 'Peterr45', geïmporteerd van het oude forum:

Je heb de startmotor toch ooit gedaan ? als je dat zelf gedaan had wist je waar ze vandaan kwamen. Haal ook je bovenste motordeksel los, dan zie je eea.

Peter
Reply
Quote:Je heb de startmotor toch ooit gedaan ? als je dat zelf gedaan had wist je waar ze vandaan kwamen. Haal ook je bovenste motordeksel los, dan zie je eea.

Peter
toen was ik nog rijk en heb het LATEN doen door mijn motorboer, die heeft de startmotor gereviseerd.
Misschien heeft hij toen slang vergeten terug te zetten.

Verder heb ik nog iets gevaarlijks ontdekt, de kabelboom lag op de scherpe hoek van de beugel van mijn kuip-frame te schuren !! Die ga ik afvijlen en rubber erop maken.
Reply
Reactie van bezoeker 'Tom', geïmporteerd van het oude forum:

dat is dus prutswerk geweest!!!
die slangen moeten links en rechts door de aluminium lucht filter behuizing worden gestoken de aanzuigbuizen in
applaus voor de zogenaamde vaklui
nu heb je idd alle carterdampen door het luchtfilter gezogen
Reply
Quote:dat is dus prutswerk geweest!!!
die slangen moeten links en rechts door de aluminium lucht filter behuizing worden gestoken de aanzuigbuizen in
applaus voor de zogenaamde vaklui
nu heb je idd alle carterdampen door het luchtfilter gezogen
er zitten binnenin de behuizing gaten met dezelfde diameter als de slangen, waar ze doorheen moeten en daardoor VOOR het filter uitkomen.
Reply
Reactie van bezoeker 'Tom', geïmporteerd van het oude forum:

ja daar horen ze te zitten inderdaad
Reply
Piet

wat voor jaar is je motor?
Met plat luchtfilter denk ik (elektr ontsteking) dan komt er in de bak waar de luchtfilter inzit een slang door het luchtfilterhuis en in het huis splitst die zich naar L en R naar in de aanzuigbuizen van de motor. Mits de motor voor de Eu markt was en niet bestemd was voor de Amerikaanse markt.
Reply
Reactie van bezoeker 'Bas', geïmporteerd van het oude forum:

Heeft dat geheel van carterventilatie ook nog iets te maken met de houten (accu?)bak die op één van de foto's hierboven gepost is? Leek me een beetje vreemde constructie.

Een fotootje van de luchtfilterinstallatie met carterventilatie zou trouwens wel duidelijkheid scheppen, want welke slangen je wel en niet hebt en waar de aansluitingen precies zitten is me niet helemaal duidelijk. Je kan een beetje controleren of het zit zoals het hoort te zitten door fiche-tekeningen te bekijken, zoals op http://www.realoem.com/bmw/
Reply
Hier een foto voor de slang de luchtfilterkast ingaat .
Foto is gemaakt tijdens wissel van de koppeling daarna komt er dus een T stuk op
bij plat luchtfilter

[img]/import/photos/p38923s.jpg[/img]
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)