12-24-2010, 12:53 AM
Reactie van bezoeker 'Bertje', geïmporteerd van het oude forum:
Het lijkt me eerder andersom janreb.
Eerst het probleem aanpakken, het trage rondslaan van de motor.
Al die kleine kosmetische afstellingen daarna, eerst moet hij goed rondslaan.
Waarom wordt dit zo moeilijk gemaakt?
Iedereen kwekt maar wat in de ruimte over bougiekabels en kappen.
Waar slaat dat op???
De beste man heeft een 44Ah. accu op zijn brommer!
Daar zou hij de halve straat op moeten kunnen starten, maar hij slaat niet goed rond.
En jullie zeiken over een bougiedop, of een drupje water in de vlotterkamer.
Bertje....Grrrrrrrrrrrrrrrr
Het lijkt me eerder andersom janreb.
Eerst het probleem aanpakken, het trage rondslaan van de motor.
Al die kleine kosmetische afstellingen daarna, eerst moet hij goed rondslaan.
Waarom wordt dit zo moeilijk gemaakt?
Iedereen kwekt maar wat in de ruimte over bougiekabels en kappen.
Waar slaat dat op???
De beste man heeft een 44Ah. accu op zijn brommer!
Daar zou hij de halve straat op moeten kunnen starten, maar hij slaat niet goed rond.
En jullie zeiken over een bougiedop, of een drupje water in de vlotterkamer.
Bertje....Grrrrrrrrrrrrrrrr