Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Richtingaanwijzers en remlicht houden er mee op?
Beste mensen,
Ik ben in bezit van een R80TIC bj 1982.
Ik heb mijn accu drie weken los gehad voor onderhoud aan de motor.
Nu ik de accu heb terug geplaatst heb ik het probleem dat de richtingaanwijzers,claxon en het remlicht niet meer werken?
Verder werkt de verlichting en de motor goed?
Mvg,
Harry
Reply
Reactie van bezoeker 'peterr45', geïmporteerd van het oude forum:

misschien stekker links van accu los getrokken bij accu montage/ demontage? bij een r80-7 uit 79 zit daar een 4kantige stekker, die de spanning voor de staart verzorgd.

succes

grt, peter v oossanen
Reply
Reactie van bezoeker 'Tom', geïmporteerd van het oude forum:

Zekering doorgebrand of slecht contact. De genoemde delen zitten samen op een zekering
Reply
Quote:misschien stekker links van accu los getrokken bij accu montage/ demontage? bij een r80-7 uit 79 zit daar een 4kantige stekker, die de spanning voor de staart verzorgd.

succes

grt, peter v oossanen
Nee de stekker is niet los geweest,maar dat deze wel gecontroleerd?
Reply
Quote:Zekering doorgebrand of slecht contact. De genoemde delen zitten samen op een zekering
bedankt voor je reactie,weet je ook waar de zekering ongeveer zit?
Reply
Quote:misschien stekker links van accu los getrokken bij accu montage/ demontage? bij een r80-7 uit 79 zit daar een 4kantige stekker, die de spanning voor de staart verzorgd.

succes

grt, peter v oossanen
Al vast bedankt voor de reactie,
Nee de stekker is niet los geweest,maar heb deze wel gecontroleerd en zit goed vast.
Gr,
Harry
Reply
Reactie van bezoeker 'Peterr45', geïmporteerd van het oude forum:

haal hem ook effe los en goed bekijken, kan ook corrosie in zitten. en idd zekering controle
Reply
Reactie van bezoeker 'Tom', geïmporteerd van het oude forum:

zekeringen zitten in de koplamp
glas voor lamp eruit met vier schroeven, dan koplamp omhoog kantelen, dan boutje aan onderzijde chromen ring lossen en lamp eruit halen, zekering zitten in de koplamp behuizing.
Reply
Hartelijk dank voor jullie hulp.
Het was inderdaad corrosie bij de zekering,alles werkt weer zo als het hoort !
Met vriendelijke groet,
Harry
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)